Gå til innhold

heisann


Aprilbaby07

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er ei jente på 23 år. vi kommer til å begynne prøvingen i august. Men jeg har hatt litt problemer med en cyste på den ene eggstokken. Legen stresset ikke med det, men selvfølgelig tenker jeg mye på det.

 

Jeg er redd for at det kommer til å gå lang tid før jeg blir gravid, mens min mann er sikker på at det kommer til å gå nesten med en gang... bra noen er positive:-)

 

Så om noen har mulighet og lyst til å spå meg så jeg slipper å gå å tenke og være så usikker så hadde det vært helt supert:-)

 

Jeg er født 13.12.82

 

Takker for alle svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

 

du kommer til å bli gravid ganske så fort....får opp graviditet på deg før jul...på senhøsten.

den cysten kommer ikke til å ødelegge dette...så du skal bare ta det helt med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:-)

Nå ble jeg veldig gla, begynner nesten å gråte..... så for meg masse stress med prøving... vi skal kanskje ikke stresse med el og slikt? bare kose oss masse?

Dette har plaget meg veldig så jeg håper du har ofte rett:-) ?

 

Du ser vel ikke noe kjønn også vel? nå spørr jeg mye, men ble så gla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt flere spm...

vi har litt problemer med huset vårt og det er veldig slitsomt. Vil dette ordne seg snart?

Vi kommer også til å flytte til min hjemby (en annen kant av landet) etterhvert når vi får nye jobber der. Ser du hvor langt fram i tid det er?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

jeg ser en gutt på deg i dette svangerskapet.

 

utenom det så får jeg 2 jenter som kommer i fremtiden.

 

når det gjelder flyttingen,så kjer detraskere enn forventet for dere.til sommeren...juli/august.mannen din klarer da å få seg jobb der...føler det blir fast.

 

når det gjelder huset så føler jeg ikke det kommer i orden..det er vell en av grunnene til dere flytter så fort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelpen....

Det betyr mye for meg., håper bare du har rett:-)

 

Jeg har lenge tenkt på å kontakte noen som klarer å se slik som du gjør. Dette fordi jeg for 3 år siden mistet min mormor... jeg klarer ikke å komme over henne og jeg har mange spørsmål rundt dødsfallet hennes. Hun druknet og det plager meg hver dag og natt, hvorfor? og hadde hun vondt?

Er det mulig for meg å kontakte deg via mail? evt at du får min mailadresse slik at du kan sende meg en mail?

 

Dette hadde vært til stor hjelp for meg, trenger å komme meg videre og vite at hun har det bra...

Det kan kanskje høres sprøtt ut for noen, men jeg føler at hun har det bedre nå enn da hun levde. Savnet er så stort....

Puh var godt å skrive det ned....

Håper du har mulighet til å hjelpe meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...