Gå til innhold

Dere so m testa i uke 10..10 gjengen hvordan går det med dere?


Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann nå er jeg 10+5 etter baby verden sine sider og 10+3 etter JM sine beregninger:0)

Jeg er kvalm og elendig og gleder meg til å komme over 12 uker.Nå nærmer det seg ganske bra..Hvordan har dere det,dere andre som testa positivt samme uka som meg??.Vi var en stor gjeng..Håper dere alle har det bra:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Her er jeg. Jeg er 10+3 etter babyverden. Har jo fått diverse terminer, etter hvilke system jeg følger. 18.nov her på BIM (?), 15 nov i mange bøker. Og jammen 13 nov etter tidlig UL, men den tar jeg med en klype salt..

Du idefix har termin 15 nov stemmer ikke det? Rart hvor forstkjellige disse tallene blir..

 

Når det gjelder formen så er den god, helt som om jeg ikke var gravid en meter engang. Og så bekymrer jeg meg for _det_og, det at jeg ikke kjenner noen ting som helst til dette her.. Sukk.... Hadde det ikke vært for den UL`en så hadde jammen jeg begynt å lure!!!!

 

Håper du blir bedre etter hvert idefix!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Skrømti.Jeg går etter den 15 nov.Det var det jeg fikk fra Jordmor.Synst du er heldig jeg som slipper plager.Tror jeg har fått det meste.Det sliter på humøret...Være utilpass,svimmel og kvalm.Jeg skal på Ul på torsdag pga.mage smerter er kjempe nervøs.Har ikke lyst til å misste så sent.

Håper den gode helsen din holder lenge ennå:0)

Du kan gjerne få litt kvalme og blodtrykksfall fra meg altså:0) Helt gratis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Jeg var kvalm i 2 ukers tid, mens nå er jeg i topp form og kjenner ingenting, noen ganger bare bittelitt baki halebeinet, er det bekkenløsning tro? Hadde ingen sv.skaps syptomer med førstemann, så dette sv.skapet er litt annerledes. Var på UL 11.april og fikk termin 12.november og da målte babyen 3cm og var 9uker +2, tidligere har det vært 18.nov, så 14.nov av legen, skal til jordmor til tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå..

Litt over 10 uker nå, termin 16. nov.

Er kvalm og uvel, har blitt liiiiiiiitt bedre, men ikke mye. Kaster ikke opp så mye, men kvalm hele dagen og spesielt om kvelden. Var ikke slik i mitt første svangerskap, så har fått en liten a-ha opplevelse om hvor forskjellig svangerskap kan være. Ellers har jeg vært op UL og sett lille gullet, så ikke så mye, men hjertet banket og det er det viktigste.

Magen har begynt å vokse også. Sist gang gikk det bra lang tid før det vistes på meg. Flere av dere som ser at magen har vokst?

Lykke til alle sammen, gleder meg til å gå over på 2. trimester snart, kanskje formen vår blir bedre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med i denne gjengen:)

 

Akkurat som sist så har jeg blitt møkk dårlig..kvalm 24 timer i døgnet, men takket være Postafen klarer jeg å la være å kaste opp så mye. Hoff, og jeg da som studerer idrett og greier.. ække helt greit om dagene:)

 

Jeg er nå ihvertfall 10+5 idag iflg Bim og har termin 17 nov, selv omlegen min sier 15. Har ikke vært på UL denne gangen, for jeg tenker at når jeg er så dårlig så må da minsten ha det veldig greit.. hehe.. bærer sikkert på en gutt for det er bare guttefanter som er så stygge med mor si!

 

Ellers har magen begynt å vises og ingenting passer av klær lenger. Må nok ut og handle snart;)

 

Lykke til videre jenter! Kos dere med magene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...