Gå til innhold

Hva er det beste med akkurat DIN dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synest dere andre at er akkurat det beste med deres damer?? Hvilke kvaliteter setter dere fremst? Hvordan ser dere på kroppen til deres damer etter fødselen? Jeg trodde jeg kanskje var mer overfladisk og at kom til å syntes det var mindre pent etter fødselen, men selv om samboeren min nå er noen kilo tyngre og slappere, så er hun nesten vakrere enn før. Hun har jo gitt meg det beste i livet; vår lille datter! Hva mener dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe jeg setter veldig pris på med kona mi er at hun er så tålmodig, og lett å leve sammen med. Hun har et særdeles behagelig vesen. Det jeg kanskje liker aller best er likevel humoren. Hun er utrolig morsom, og god humor markerer som kjent høy intelligens. Jeg blir aldri lei av å prate med henne.

Når det kommer til fysiske forandringer så er jeg bortskjemt. Hun er liten og smekker også etter fødsel, og driver å strammer opp rumpa til gamle høyder.

Som du nevner, anonym, så føler også jeg at fødselen om mulig har gjort henne enda vakrere. Fantastisk å se henne som mor syns jeg! ;-)

Skrevet

Blir helt på gråten jeg når jeg leser dette. Gjett om jeg er misunnelig.

Min mann vil ikke ha mine barn..sukk, og det eneste han er opptatt av er forholdet til gutten med ekskona. Det er visst hun som har gitt han det beste i livet.

Skrevet

Enda dere har felles barn? Eller er det dine særkullsbarn?

• 3 uker senere...
Skrevet

Det beste med dama er hele "pakka". Hun får meg til å føle meg så vel bare ved å være i nærheten. Også er hun kjempe snill. Og kjempe søt da :-) Vi har ikke fått barne ennå men regner med hun blir like vakker som alltid.

• 3 uker senere...
Skrevet

Skulle ønske at jeg hadde HATT ( vi ble separert 3 mnd. siden) en sånn mann!!! Vi har 2 barn sammen , men aldri fått høre en eneset positiv ord fra han. Ikke har han lyst på sex engang etter andre fødselen ( det er over 2 år siden), Mulig han er homse...

Selv har jeg gjort ganske mye for å klare å komme tilbake i samme formen som jeg var etter fødselen, og det har jeg klart 'og...

Blir nesten irritert (positivt ment selvsagt..) å se at det finnes mannfolk som her inne, FLOTT...

• 1 måned senere...
Skrevet

Det beste er at hun holder ut med meg, en mann fra Nederland, som er i mange ting annerledes enn Norske menn :) Og humor, hun har veldig god humor. Danser og springer rund met lille AT i armene. Da blir jeg glad å ha flyttet til her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...