Gå til innhold

Noen som kan hjelpe dumme ikke-gravide meg??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skjønner ingenting av dette EL-test-greiene jeg.. Har hatt uregelmessig mens, men har nå et håp om at den har stabilisert seg på ca 28 dager. I dag er det ca 12 dager siden første dag av siste mens, tok en EL-test nå, den var negativ. Hva vil det si?? Vil det si at jeg kan ha hatt EL tidligere, slik at det fremedeles kan lykkes hvis vi har sex i dag? Hvor lenge er en EL-test positiv? Takk for hjelpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har nok ikke hatt el ennå.Jeg fikk ikke positivt før dag 13.På 29 dagers syklus.Mange har ikke el før senere enn dag 12.Jeg testa fra dag 10 til dag 14 med el test.Sluttet med el test etter jeg hadde fått positiv test.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det vil si at så lenge jeg ikke har positiv test er det heller ingen vits i å ha sex? Forstå meg rett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sex på dag 10 skulle så ha det annen hver dag.Slik gikk det ikke.Hadde sex to ganger dag 13 og det klaffa gitt...Ha sex annen hver dag fra nå av.Eller hver dag om dere har lyst.Sædcellene lever mange døgn de.Så da er det lurt å ha ett lite lager innebords:0)Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok ikke hatt EL ennå. Kos dere hver/annhver dag i noen dager til. Jeg pleier å ha EL på dag 16 eller 17.. min syklus er og ca 28 dager.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk følgende tips av legen før jeg ble gravid med førstemann:

"Ha sex annenhver dag utenom mensen, så lykkes du nok i løpet av 6 - 12 måneder", og det fungerte det.

Han hadde lite tro på EL-tester, man stresser seg alt for mye opp.

 

Lykke til uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg brukte ikke el test.

men hadde sex litt oftere, ca en uke midt mellom mens. det fungerte.

 

jeg har lært at det handler om å ikke stresse med det. men å kose seg .

 

vet det er vanskelig når en har forsøkt en stund. men ofte blir folk gravide når de slutter å stresse med det igjen. kjenner en del der som først ble gravide da di ga opp og trodde det ikke ville gå.

 

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...