Gå til innhold

Noen andre som sliter med sterke mage smerter?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å bli gal av magen min.Hver eneste natt sliter jeg med å få sove pga.kramper i magen.Lurer på om det er luft,men er ikke sikker.Det er spesielt på venstre side.Det er så vondt at jeg våkner når jeg legger meg på siden.Skal på ul på torsdag.Men det er så lenge til...Følest iallefall slik siden jeg har slike smerter..

Jeg har vært to ganger på ul og sett at det ikke er på utsiden.Tror iallefall at legen sjekket eggstokkene mine også.Jeg er 10+4 idag og holder på å bli gal....

Sliter også med at jeg springer ofte på do.

Føler meg ikke gravid,men syk:0(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, joda melder meg på her. I perioder har jeg akkurat som sterke menssmerter,stikker også til i sidene + flyr på do i ett.. er bare 7+1 jeg da, så håpa liksom at det ga seg. Er kvalm også, så er hjemme fra jobb om dagen. Helt enig med deg, føler meg ikke gravid men syk:-( men blir vel litt annerledes når en får litt mage å sånn......... håper jeg.

Tiden går jo så seint også nå..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men skal ikke klage altfor mye da..... er veldig gla altså.... hvis det var noen som syntes det ble veldig mye negativitet her..... Kjempe gla for spire i magen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også perioder med sterke smerter, kommer flere ganger om dagen. Er like redd for å miste hver gang det setter inn, men varer ikke så lenge, så er alt som normalt igjen. Skummelt, men får tro at det er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest et eller annet sted at det er vanlig med stikking og kramper, men det er jo ekkelt da, føles som mensen skal komme hvert øyeblikk, jfr. bim 8 uker i dag. Ikke alene om doløpinga heller, helt utrolig at det går ann, greit nok drikker jeg mer vann en vanlig, men helledussen hvor komme alt tisse fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått en stund med skikkelige smerter i underlivet og var derfor bekymret,men har tatt UL og legen sa at alt var i orden.En kan ha sterke smerter når livmoren vokser fikk jeg beskjed om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens,

 

Godt å finne en tråd om det jeg lurte på, selv om alle her ligger langt foran meg (skal ikke så mye til, er 5+6).

 

Ble ganske overrasket da det klaffet denne gangen, for flere dager før forventet mens hadde jeg kramper i magen, noe jeg så på som et klart tegn på at mensen var rett rundt hjørnet. Mensen uteble (og clearblue viste kryss) men krampene blir. Føler meg egentlig premenstruell en uke i strekk nå (tårene sitter også veldig lett). Er det flere som har erfaring med dette helt fra starten av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sterke mage kramper på starten også jeg.Tok til og med pinex forte dagen før ikm fordi jeg var så elendig og trodde mensen kom..

Det har egentlig vært i rykk og napp videre.Har hatt vondt av og til.Men nå i senere tid mye.Derfor jeg har blitt så nervøs.

Menssmerter er helt vanlig i starten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Jeg har også smerter i venstre side. Er glad jeg så denne tråden for jeg var selvfølgelig sikker på at noe var galt.

 

Er bare 4+6 jeg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du skal til legen, ville jeg bedt om å få sjekket om du kan ha en urinveisinfeksjon. Hadde en kraftig en i mitt første svangerskap, og det var så vondt i ryggen at jeg nesten ikke sov på en uke. Trodde til slutt det kunne være bekkenløsning, men det var bare en kraftig urinveisinfeksjon.

 

Lykke til :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...