Anonym bruker Skrevet 22. april 2006 #1 Skrevet 22. april 2006 Hele livet mitt er snudd på hodet i løpet av få dager. Min samboer gjennom 7 år slapp plutselig bomben at han vil gå fra meg. Vi fikk en datter for ett år siden,å livet har selvsagt ikke vært en dans på roser etter det. Vi elsker lille jenta vår,men var nok ikke klar over hvor mye det tapper kjæreste forholdet vårt. Så ingen av oss har gjort noe for å vedlikeholde det,sex har vi jo nesten ikke hatt. Så var jo fullt klar over at vi hadde problemer,men regna med det skulle bedre seg,bare vi fikk litt mere energi. Vi jobber begge mye,så møtes nesten bare rett før vi sier god natt. Inni mellom mine gråtetokter,funderer jeg på kossen i alle dager jeg skal klare meg som alenemamma. Vi har hus i lag,regner med vi må selge. Men det største problemet er jobben min,er utdannet agronom å jobber som avløser på gård. Med delte dager morgen og kveld,ser på det som helt umulig å fortsette med å være borte nesten hver eneste kveld i legge tida?? Går bare ikke når man er aleina. Noen som vet om man kan få en slags støtte til omskolering,eller annen hjelp til å bytte jobb? Huff så mange praktiske problemer i tillegg til et savn som spiser meg opp. Hjelp