Gå til innhold

Bleie som holder bæsjen inni bleia??


detgårihundre

Anbefalte innlegg

Er så drittlei(bokstavelig talt..hehe) av at det hver eneste gang kommer bæsj på bodyen når sønnen min på 6 mnd bæsjer..det tyter ut beinet hver bidige gang..enda jeg forter meg ut på badet med en gang jeg hører det komme.. Har prøvd libero discovery maxi og pampers baby dry nr 4. Begge er like ille (men pampers holder bedre på tiss om natta synes jeg (lekker aldri tiss..).

 

Noen med erfarig med bleie som er god på dette, eller må jeg bare regne med dette hver gang?

 

Han er ca 8kg, 70 cm..spiser grøt morgen og kveld, ammer ellers..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er viktig med alle typer bleier at de blir brettet på midten slik at strikken rundt lårene blir "aktivert". Pass på at strikken sitter skikkelig fra rumpa og rundt lårene.Brukte libero selv til datteren min begynte i barnehagen og har ikke hatt noen store problemer med at det lekker bæsj.(Hvis den ikke har bært veldig tynn da)

 

Bare et lite tips.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener jeg har svart på en lignende tråd her inne for ikke så lenge siden, anbefaller deg å bla litt nedover på bleiedebatten.

Min erfaring er at det er tøybleiene (popolino) som holder tett, mens papirbleiene lekker - også tvers igjennom, ikke bare rundt bena og oppover ryggen. Selv om det blir litt bleievask så er det deilig å slippe all klesvasken. Klærene blir jo så fort slitt når du hele tiden skal holde på å med flekkfjerningsmiddel og harde vaskeprogram for å få klærene rene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...