Gå til innhold

sure oppstøt. hjelp


♥sjiga♥

Anbefalte innlegg

jeg sitter og gulper og spytter nå. unskyld detalj.

 

jeg har ikke hatt noe kvalme eller slikt.

bare halsbrann.

 

er det noen som vet om link fungerer på dette, er ikke kvalm,bare sure oppstøt. ubehagelig.

er det noe annet jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøvde Link og andre syrenøytraliserende tabletter i sist svangerskap. Det hjalp ikke, men jeg fikk et råd her: Å spise Love Hearts! En skulle jo ikke tro det, men det hjalp faktisk! Helt utrolig... Verdt et forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at det skal hjelpe med å smøre tannkrem på tennene før du legger deg for kvelden da hjelper iallefall det til dagen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt kronisk halsebrann i 18 år så jeg vet hva det er snakk om! Nå i svangerskapet har det blitt mye mye værre og jeg kan ikke ta de vanlige tablettene mine. MEN - spis ofte og lite! Det er en ting. Aflurax er reseptfrie tyggetabletter som funker relativt greit. Is (særlig vanilje) er en sikker vinner. Spis mandler! Melk funker i ca 2. sek, men er man desperat nok tar man de få sekundene man kan få!

 

Link, gaviscon, novaluzid hjelper ikke en dritt på meg!

 

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg benyttet Aflurax i så og si hele forrige svangerskap. Skal i følge apoteket være de eneste som ikke inneholder aluminium. tablettene hjalp mindre og mindre, men de var til god hjelp rett etterpå. Var ofte oppe 2 ganger om natta for å ta tabletter.

 

Pleide også å sitte og sove i senga. Det hjalp mot oppstøtene, men dessverre ikke så mye på nattesøvnen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...