Gå til innhold

seaband armbånd mot kvalme , hjelper det?


mamma&piratene

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd det ? Og hva er grunnen til at det hjelper?

Tenkte jeg skal prøve det, er kvalm hele døgnet og klarer ikke fungere skikkelig! - Slitsomt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seaband armbåndene har noen kuler som presser mot kvalmepunktene/akupressurpunktene i håndleddene slik at kvalmen reduseres.

 

Jeg prøvde de ikke selv, men har hørt om mange her inne som har hatt god effekt av de.. Blir jeg like kvalm i neste svangerskap kommer jeg garantert til å kjøpe meg disse...

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt god virkning av disse armbåndene.Jeg har brukt dem både i mitt første svangerskap og i de tre første månedene av dette svangerskapet. Nå er jeg 13 pluss 3 uker på vei og kvalmen er nesten helt borte......

 

Lykke til videre:)

 

Hilsen lykkelig mamma som blir mamma igjen:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg fikk tips om kvalmearmbånd, og laget med letthet armbåndene selv. Det gjorde jeg ved å klippe to skinnremser med ca. 1.cm bredde, hvor jeg limte en ertestor perle på midten av hver remse. Perlen skal ligge mot kvalmepunktet, som er ca. 2 finerbredder under håndbaken. Skinn er fleksibelt og mykt på håndleddet, og det virker!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt dette mot sjøsyken, og det hjelper og jeg blir fort dårlig!!!! Så jeg skal bruke de hvis jeg blir kvalm neste svangerskap også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge instruksjonen som kommer med armbåndet en kjøper, finner du punktet ved å legge de tre midterste fingrene der håndleddet bøyer seg. Tror det er veldig viktig å ha det på riktig plass hvis det ska virke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...