Gå til innhold

Flere som skal flytte før baby kommer?


pippi78 & prinsessa :)

Anbefalte innlegg

Vi håper på å finne et mer egnet sted å bo før baby kommer. Det er lite her, ikke noe plass på badet og fem etg. opp uten heis. Det går jo men det er fremleie og vi kan maks bo her ut året, så da vil vi gjerne finne et sted hvor vi kan bo en stund.

 

Flere med flytteplaner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal flytte hjem i kjelleren til svigermor og svigerfar.... Mange som reagerer på det faktisk, men jeg håper og tror at det skal gå fint. De har en koselig liten leilighet der, og de er virkelig supre folk!

 

Vi skal egentlig bygge hus, så derfor selger vi leiligheten vår nå og bor billig der. Har funnet ut at vi sparer nesten 100 000 kr på å gjøre dette, så da er liksom ikke valget så stort... Men jeg er spent på hvordan det skal gå å stå for flytting og vasking selv når jeg er en 5-6 måneder på vei, og ikke minst hvordan det skal bli når vi skal male og pusse i det nye huset og babisen bare er et halvt år gammelt....

 

Lykke til med leiting etter ny leilighet - håper dere finner noe fint som ikke koster skjorta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal forhåpentligvis flytte 2 mnd før nurket kommer!

De skal begynne å bygge i juni, og vi flytter inn i August.

 

Men det er bare hvis kommunen klarer å ordne opp i det ekstreme problemet de har gitt oss! Og det er at de ikke har informert om at det ligger to strømkabler rett over tomta vår!

 

Grrr... litt små-sinna for tiden ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi driver å bygger nytt hus og nå begynner jeg å bli redd for at vi ikke skal rekke å bli ferdig til terminen (08.10)

Det blir nok stress å vaske ned, pakke og flytte høygravid, men jeg inbiller meg det blir verre å ha en nyfødt oppi det hele! + de to andre barna..

Krysser virkelig fingrene for at det skal gå fort med huset!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt ferdighus fra Älvsbyhus! Veldig fornøyd!

Men spørs nok ikke om kommunen ødelegger det hele så det blir utsatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal flytte 3 mnd før termin.Fra leilighet til rekkehus.Gleder meg til å komme i hus,men gruer meg til selve flyttinga da jeg har bekkenløsning.. Men vi skal få mye god hjelp,så det går nok så bra så=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også flytte fra leilh til rekkehus ca 3mnd før termin. Her vi bor nå er bare 47m2, så blir litt lite, men vi tenkte jo ikke å få barn så kjapt da vi kjøpte denne leilh. Men ting skjedde kjapt gitt...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pippi78 & prinsessa :)!

 

Vi har det akkurat som deg! Fem etasjer opp uten heis, leiligheten er egentlig stor nok (67 kvm), men bare ett soverom og ingen plass på badet! Vi skal på visning i morgen på litt større bolig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor på 67 kvm med 2 soverom, men i 4. etg uten heis og venter nr. 2 så vi skal definitivt flytte. Venter bare på at drømmehuset/rekkehuset snart dukker opp... Helst før sommeren :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå bor vi i kjelleren til svigerforeldrene mine.har akkurat fått oss hus,skal flytte inn 1 mai,da overtar vi huset.jeg gleder meg sånn.tror ikke jeg hadde klart og bo til svigersene når nurket er født.de er kjempe greie,men det er godt og være alene når man akkurat selv er blitt en familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...