Anonym bruker Skrevet 22. april 2006 #1 Skrevet 22. april 2006 Leste i att annet innlegg her at vibrator inni kjeden kunne åpne mormunnen, stemmer dette?? I så fal tror jeg at jeg skal kline til, har en uke til termin og er skikkelig lei av å vente nå!! Er det noen som vet?
Beth84g Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 Jeg har hørt det samme, men også at det kan forstyrre hjerterytmen til den lille. Greit å være obs på i tilfelle dette stemmer.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 Og så kan der visst være en fare for at morkaka skal løsne av vibrasjonene. Det er visst ikke anbefalt å bruke vibrator i skjeden i graviditeten. Ha heller av vibrasjonen inni, og bruk den på klitten i stedet. Vanlig sex skal visst funke bra da... Sæden skal visst gjøre underværker, dersom babyen er klar.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2006 #4 Skrevet 25. april 2006 men for oss som må trygle om sex er ikke den tanken så opphissende lenger da... Også leste jeg at man må ha morgen og kveld i 3 dager for at det skal funke og når jeg da må grine meg til 1 gang i uka om jeg har flaks så vet jeg ikke jeg...
Anonym bruker Skrevet 26. april 2006 #5 Skrevet 26. april 2006 I samme båt. Har sluttet å grine til og med jeg. Unnskyld at jeg får lov å si at jeg er så dritt lei av at det så ofte tas som en selvfølge at menn lar seg forføre. Alltid klare. Er jeg misunnelig? Ja! Mange menn er ikke mulig å forføre, NEMLIG. Helt umulig. Så når jordmødrene skriver at sex morgen og kveld gjennom flere dager, ja det er kruttet som skal sette dette i gang, da er det lett å føle seg mislykket da. VIRKELIG TRIST BLIR JEG DA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå