Gå til innhold

Huff, nå blør jeg...


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er helt hysterisk nå! Jeg hadde det sånn me forrige mann, men det gikk heldigvis bra. Det er ikke snakk om mye heller, men likevel. Det er rosa på farge og jeg har ikke vondt. Så jeg klamrer meg til alt det positive jeg kan finne. Kryss fingrene for meg jenter, jeg trenger det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har lest at man bør i 25% av alle fullgåtte svangerskap så det kan jo gå bra. Vi får bare håpe det går over. Det beste i slike situasjoner er å prøve å slappe av, jeg vet jo hvor lett det er he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at det skal komme en god del blod ut kombinert med sterke smerter for at det kan være farlig!! Ring legevakten!! Det ville jeg ha gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt det sånn i to svangerskap der det har gått bra:0)

Skal krysse fingrene for deg for sikkerhets skyld.Men jeg er sikker på at det kommer til å gå bra.Lykke til videre:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

 

Sniker meg inn og svarer på denne jeg;)

 

Jeg hadde en dagsblødning i uke 5...Startet og avsluttet med brun utflod...Jeg hadde heller ingen magesmerter i forbindelse med dette...Legen tok UL og kunne ikke se noen årsak til blødning i det hele tatt....

 

Nå er jeg i uke 27 og alt står bra til, har ikke hatt noe antydning til blødning etter uke 5...¨

Så utfra det tror jeg nok alt står bra til med den lille spira di:) men er du i tvil ring legen... Masse lykke til :)

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...