Gå til innhold

:) får du se barnet kommer ut når de tar keisersnitt?:)


Stråle

Anbefalte innlegg

jeg er i uke 33. å han ligger i seteleie, så det kan hende jeg må ta keisersnitt, å han veier2800g nå.

 

men jeg har egentlig ikke lyst til å ta det,men får du å samboeren se barnet kommer ut under keisersnitter?

jeg lurer fert på det å ta keisersnitt, å hvor lang tid etter kan en deggynne å trene igjen?

 

håper noen kan hjelpe meg. har termin 8juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann:o)

du får ikke sett de dra det ut men de holder det opp rett etter det har kommet ut...for du har en sånn skjerm på magen din så su ikke ser hva som skjer der nede...du er våken hele tiden og det er ikke noe å bekymre seg for...jeg fødte verdens nydeligste gutt med ks for 3 uker siden og det var en fantastisk opplevelse:)

du kan trene et par uker etterpå men ikke for hard trening og unngå sit ups...

mitt råd er å ikke grue deg:o) det gpår sååå bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Under mitt keisersnitt så tok de ned skjermen fra hodet på babyen var ute, slik at vi begge fikk se resten av fødselen - helt fantastisk, det er bare å glede seg.

Jeg var i kjempe bra form etterpå, men fikk beskjed om å ikke trene på 3 måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man får vanligvis se dem med en gang ja..

jeg fikk beskjed at det ikke skulle være noen trening på 6uker etter ett keisersnitt jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på hvordan barnet har det da.. Jeg hadde haste-ks pga ansiktsleie, og baby hadde svelget misfarget fostervann, så de dro ut med han i hui og hast. Så der lå jeg med tom mage og ante ikke noe om babyen min.....

 

Men hvis ks er planlagt, du er våken og baby har det bra får du se den ja..

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei du får ikke lov og se. men, jeg titta opp på lampa i taket den er så blank at den fungerer som speiel men, dem vred på den når de oppdaget det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...