Gå til innhold

Vekta mi og meg skal bli gode venner....


Gjest

Anbefalte innlegg

Idag veier jeg 75 kilo. BMI på 30. Har blitt flinkere til å trene siste ukene. Jeg skal gå ned 20 kilo i allefall. Sukkeravhengigheten begynner å slippe. Tenker å bli medlem i eurovita as og få tilsendt cla hver mnd. Se om det fungerer så godt som de sier det skal. Mitt første mål er å bli mer aktiv og gjøre aktivitet til min livstil. Har bestilt meg en gåmaskin så jeg kan trene ekstra når vesla sover. Får vel den i hus mandag... Gleder meg! Kommer til å skrive inn på denne tråden etterhvert for å motivere meg selv. Om andre vil også slå seg med, så er dere hjertelig velkommen. Nå vil jeg ut av denne kroppen som hemmer meg i å være lykkelig og avslappet i blant andre folk. Skulle så gjerne kommet inn i bunaden min til 17 mai, men det tror jeg ikke er mulig. Jeg må vel være fornøyd om jeg har gått ned 5 kilo til da. Så det får være mitt første mål... Og så 3 kg i mnd videre... Dvs at jeg kan ha gått ned 11 kg til midten av juli og det er jo absolutt akseptabelt. Så da får mitt mål være 10 kilo til 4 juli som er min bursdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...