Anonym bruker Skrevet 21. april 2006 #1 Skrevet 21. april 2006 Har kun kort tid igjenn til termin,og min samboer var ute for 2 helger siden,søndag som var,mandag og er han ikke ute og drikker i dag også...så her sitter jeg helt alene,er sååå utrolig skuffet,faktisk så det gjør vondt i hjerte..Føles som det er bare jeg som skal ha barn,han drikker heller ikke bare litt når han drikker så skulle jeg plutselig akkurat nå måtte føde så måtte jeg dratt alene...Trodde egentlig,værtfall i min verden det var en sellfølge at man var hjemme,værtfall tigjenngelig når det begynte og nærme seg..man vet jo tross alt aldri,hadde aldri gjort sånn mot min kjære om det var jeg som skulle bli far...ble sytete dette,er bare så lei meg...
Anonym bruker Skrevet 21. april 2006 #2 Skrevet 21. april 2006 Blir så irritert når jeg leser slikt!!! Menn altså.... De er liksom alltid "fri" til å gjøre hva de vil, og ting som er "opplagt" at de kanskje burde innrette seg etter - der blir de jo nesten sjokkert om vi kvinner må påpeke at "kanskje du burde være hjemme i kveld" eller noe sånt... Du syter ikke, og det skulle da bare mangle at han kan kutte ut å feste nå!!! Be han skjerpe seg!!! Sorry, ble litt revet med jeg også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå