Gå til innhold

Flere med planlagte keisersnitt?


yvonne79♥

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal ta keisersnitt denne gangen grunnet store komplikasjoner med forrige fødsel.

Er det flere som skal ta ks? Hvor lenge før termin tas det?

Noen som har erfaringer med ks?

 

Takker for svar!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!Jeg har to barn fra før.Fødte den første på vanlig måte, og måtte ha planlagt keisersnitt da andremann kom.Det skal jeg også ha denne gang.En flott opplevelse!Ingen skrekkhistorier fra meg nei ;-) Jeg tok keisersnittet fem dager før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fem dager før...? Er det ikke relativt stor sannsynlighet for at fødselen kan starte av deg selv før det da?

Får man holde barnet med en gang? Når kan man løfte barnet selv (grunnet såret altså...)?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde hastesnitt. Du får jo ha barnet liggende på deg, men jeg husker ikke når jeg fikk holde det selv, var nok veldig tidli

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også ha planlagt keisersnitt. Snakket med svigerinna mi som er gynekolog om dette og hun sa at man venter lengst mulig med å ta keisersnitt av hensyn til babyen. Venter helst til siste uka så sant det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man venter så lenge som mulig ja,så fem dager før var veldig greit syntes jeg :-)

Jeg fikk barnet på magen min rett etterpå ja.Men ikke lenge, for barnet må så fort som mulig på barselavdeling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...