Gå til innhold

jeg kjenner det koker litt her....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ikke kom å si at dere ikke har møtt et eneste vaksinert barn som har tatt skade av det.... det blir for tynt! skaden ligger i immunforsvaret som blir veldig veldig svekket av vaksine. Det er da ikke noe du kan se for svingende! Har ei datter på 8 mnd, hun er ikke vaksinert, og har ikke vært syk i hele vinter. To tre venninner av meg har ikke hatt annet enn syke barn i hele vinter, og de er jo vaksinert mot alt!

 

Husk også på at et barns immunforsvar er ikke "ferdig" og klar for store belastninger før det er 2 år gammelt, men likevel velger man å kjøre døde bakterier fra 5 forskjellig sykdommer rett inn i et stakkars spebarn!!!?? Vit også det at de barna som får vaksiner, vil aldri bli 100% immun mot den sykdommen de får som de er vaksinert mot. Uten vaksine blir man 100% immun etter en sykdom... er ikke det litt rart? hvorfor er det sånn?

 

Jeg blir bare så utrolig forbanna når folk IKKE GIDDER undersøke noen ting som helst og bare sitter der og rakker ned på alle som har valgt å ikke vaksinere! jeg har ALDRI hørt ETT bra argument fra noen av dere som går FOR vaksine....det må man vel sitte lenge å vente på tenker jeg....nei, vi som har valgt andre utvei har iallefall satt oss GODT inn i det......

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok du hadde hatt godt av en liten nedkjøling jeg.....

Jeg kjenner en gutt som ikke ble vaksinert, så fikk han meslinger. Og han fikk en ganske betydelig hjerneskade....

Trist for foreldrene, de angra fryktelig etterpå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer skremselen tilbake!! kjenner en som kjenner en som kjente en som var nabo med en som kjente en som ble rammet med hjerneskade av meslinger!!

Dommedagsprofetier har eksistert i over 2000 år. Er det ikke vanlig å dokumentere påstander på disse sidene?

Ta den avkjølinga selv du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik tenker vaksineforkjemperne;

barnet ble skadet eller døde på grunn av mangel på vaksine. Når barnet blir skadet eller dør, selv kort tid etter vaksinasjon derimot, da aksepteres enhver mulig og umulig forklaring bortsett fra vaksinene.

 

Ellers forbløffes alle over de uforklarlige, nærmest epidemiske tilfellene av astma, allergier, diabetes, autisme, ADHD osv., blant barn. Slik blir det når man fra offisielt hold velger å se bort fra muligheten om at vaksiner kan være en viktig årsak. Så når man vet, eller ikke vil vite, sier man gjerne at det er genetisk. En absurd forklaring som dessverre ofte aksepteres av allmenheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner familien personlig jeg, så det er ikke noe skremsespropaganda, bare sannheten.

De har en gutt som aldri vil kunne få seg en skikkelig jobb, aldri kunne bo for seg selv, og aldri kunne få familie...

Og dette på grunn av meslinger, det er klart at dette er sårt for foreldrene og at de skulle ønske at han hadde fått den vaksinen....

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er merkelig å se hvordan man sier at en gutt fikk hjerneskade pga av meslinger! Jeg kjenner flere som er rammet av vaksinen og de angrer seg utrolig for at de vaksinerte barna sine!! Dårlig argument som jeg ikke vil bruke i debatt. Du sier at gutten fikk hjerneskade pga meslinger! Man får ikke hjerneskade av meslinger, men av følgesykdommer som meningitt osv. Det kan forårsake hjerneskade enten som vaksinert eller som uvaksinert!

Dette er typisk skremsel som er blitt benyttet i lange tider, for å få foreldre til å vaksinere!!! Fokuserer på selveste barnesykdommen og de dommedagsprofetier som foreldre kan straffes med dersom de ikke vaksinerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den gutten kunne fått akkurat like mye meslinger for det om han var vaksinert.....og mest sannsynlig ville det endt enda verre om han var vaksinert. Jeg er også av den oppfatning at alt har en mening(nei. jeg gidder ikke diskutere det), så uansett vaksine eller ikke tror jeg nok den gutten hadde fått det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan det ha seg at dere som er så sikre på at vaksiner er så farlige ikke klarer å ta innover seg at også sykdommene kan være farlige???

Hadde han ikke fått meslinger, hadde han sansynligvis ikke fått meningitt heller, og da hadde han vært en frisk gutt i dag....

 

Og de fleste barn som er vaksiner får jo beviselig ikke hjerneskade, det er mange mange vaksinerte barn her i landet som er helt friske. Jeg kjenner vertfall ingen vaksinerte barn som har fått en så stor skade som det han har fått.

 

Men dere syns altså at det er helt greit at han er syk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja selvsagt er det helt greit at han er syk jenta mi...

 

er du helt idiot? unnskyld meg men no så idiotisk skal man lete lenge etter. Selvsagt er sykdommene farlige, men uten vaksine er man mye mer skikket til å ta seg av de. sånn er det og jeg anbefaler deg å lese litt mer om det før du prøver å forsvare noe du ikke aner noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ine Amalie`s mamma!

Mine egne erfaringer med de som har valgt vaksinen, er at de har gjort det på ett grunnlag som er forsvart historisk sett, fra legestanden og ellers fra alle i samfunnet!!

Det har blitt en religion, der de aller fleste har underkastet seg denne ensidige "vitenskapelige" modellen (som ikke er bevist).. Det ligger mye frykt, angst og redsel i sykeliggjøringen av mennesket og hvor vi alle kan prise oss lykkelige over at det finnes vaksiner mot nesten alt!!

Problemet er vel når en liten gruppe, "trekker ut av flokken" slike som oss, plutselig kommer med helt ukjente påstander, helt annen innfallsvinkel, sykdom, død og fordervelse som skyldes den hellige vaksinen. Vi tråkker ikke bare på produsentene eller legestanden, men også foreldrene som har fulgt flokken trofast og vaksinert i den beste tro, for å verne sine barn mot de "fryktelige" sykdommene..

Jeg har selv opplevd å bli så provosert av mange foreldre som er overbevist om at "alt legen sier er, riktig", og det vi sier er oppspinn og konspirasjoner!!

Det er bare å "snu tiden" 500 år tilbake, hvor du skal prøve å overbevise den samme flokken at "vi lever på en jordklode og kloden er faktisk rund". Den er ikke flat! Selvfølgelig på den tiden ville du mest sannsynlig blitt brent levende, for at du har rokket på noe som på den tiden var en fakta (slik er det).

Du kan prøve å bryte inn i den katolske troen å prøve og omvende de troende!! (helt umulig).

Prøv å si til de 1,4 milliarder muslimer at den troen om Profeten Muhamed er bare tull og tøys!!

(tenk deg reaksjonen)

Vaksinasjon er så utrolig godt forankret i de aller flestes oppdragelse og tro at det egentlig er helt nyttesløst å prøve og omvende flokkdyrmentaliteten til de som allerede er "frels med tanken om denne vidunderkuren".

 

Jeg opplever også stadig at jeg skaper en slags "sjokkreaksjon" hos de som har fulgt strømmen, hvor de angriper meg verbalt pga at jeg forteller om "ting de aller fleste ikke viste". Frykten for at de kan ha skadet sitt barn på lang sikt, eller at sykdommen barnet har er satt i sammenheng med vaksinen, er ikke lett for foreldre å akseptere!!

 

Jeg har vel valgt å respektere de aller flestes valg og tatt inn over meg at vaksinasjon muligens er det mest sårbare temaet foreldre har for sine barn! På den ene siden forteller en part om farene for sykdommer og at det finnes vaksiner som beskytter. På den andre siden sier vi at vaksiner er skadelige og dødelige samt at sykdommer er noe vi skal ha for å stå bedre rustet mot andre sykdommer..

Helt enkelt en frustrasjon i seg selv:-)

 

Det var så utrolig godt å lese ditt innlegg om de erfaringer du har gjort fra dag 1, og at du virkelig tok deg tid til å lese for og i mot vaksiner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat når det gjelder økningen av astma og allergier er jeg nesten 100% sikker at årasken er mer sammensatt enn som så.

 

Vi ongir oss, og bruker så utrolig mye mer farlige kjemikalier nå enn før. Bare tenk på vaskemidlene vi bruker i husene våre. Har dere tatt dere tid til å lese bakpå flaskene noen gang??

Det står faktisk bakpå flaskene at en ikke må puste inn sprayen....

Og så vasker vi badekaret med dem, og bader ungene oppi etterpå.

 

Og klærne vi bruker, og kler på ungene våre er også ofte fulle av mye dritt. For ikke å snakke om maten vi gir ungene våre..

 

http://forbrukerportalen.no/Publikasjoner/Fakta/1098257253.58

 

http://mailgate.supereva.com/no/no.fag.medisin.diverse/msg07432.html

 

Sier ikke at vaksiner er uskyldige, men som sagt tror jeg at det er flere syndere her. Og at det blir altfor lettvint å bare legge skylden på vaksiner...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei blond og blid,

 

Jeg er helt enig i at økningen av astma og allergier har sammensatte årsaker og at en ikke kan si at vaksiner er den fulle årsaksforklaringen. Jeg har heller ikke påstått det.

 

Det finnes mange teorier på hva som forårsaker astma, som for eksempel kjemikalier som du nevner. Men det finnes mange andre forklaringer: barn som ikke får morsmelk har økt risiko, infeksjoner beskytter, tuberkolose kan beskytte mot astma, flerumettede fettsyrer er en risikofaktor mens Omega 3 fettsyrer beskytter, husholdsbakterier og oppvekst blant husdyr kan hindre utvikling av astma og allergier og....vaksiner som forstyrrer immunforsvaret og kan forårsake mange autoimmune sykdommer.

 

Slik er det med det meste. Det ble sagt at KOLS er forårsaket av røyking. Røyking er en stor risikofaktor for KOLS, men kan ikke være det eneste svaret fordi ca. 10% som får KOLS har aldri røkt.

 

Et annet eksempel er lungekreft blant byggningsarbeidere som var aktuelt for en del år siden. Her ville de som røykte helst forklare utviklet lungekreft med eksponeringen av asbest, mens anti-røykere ville si at røykingen var årsaken. Sannheten er nok derimot at begge faktorene var ansvarlige. Kanskje ville ikke lungekreft ha utviklet seg dersom bare en av risikofaktorene var involvert, men summen av begge to ble en desto større risiko. En kan ikke si dette med 100% sikkerhet, men det kan man nesten ikke med noe annet heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei midas!

 

Jeg følger det helt på det du skriver der, og jeg har også stor forståelse for frykten og frustrasjonen. Synes uansett ikke at det er ok at folk slenger usaklig dritt, uansett hvor mye de måtte ha av frykt. De ser det nok ikke selv, det skjønner jeg og til og med ;) Er nok fordi at jeg selv er av den typen prøver å finne ut av ting, og spesielt om folk gir meg andre opplysninger enn de jeg selv sitter inne med. Har hatt og har masse frykt for mye rart selv forøvrig ;)

 

Det er klart de skal få min fulle respekt, ingen tvil om det, men de får den desverre ikke før de har sjekket begge sider....

 

Takker for det siste du skriver der også :) Håper jo det er fler som vil følge mitt eksempel også :)

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Ine Amalie`s mamma!

Takk for svar:-) Uvitenhet er frustrasjon!!

De fleste som "slenger dritt" i dette forumet eller som kommer med usakelig kommentarer velger å stå frem som "annonym"! Det er vel så mange annonyme på dette stedet at det er umulig å se hvem som er hvem!! Vi er til og med blitt stemplet som "syke i hodet, fanatiske, farlige,løgnaktige, vi sprer skremselsproppaganda også er vi en farlig religiøs sekt"!!

De som sier dette, kan umulig være godt bevart! De mangler argumenter, angriper personene, kommer med usakelige påstander og faller ut av debatten, når de ikke har mer "dritt" å gulpe opp:-)

Syrin81 er vel den eneste som har stått frem med pseudonym, men som aldri har klart å legge frem noe som er sakelig:-) Mest sånn der "hylekor med et snev av hallelujainspirerte frustrasjoner". men sånn er det vel bare!!

 

Da får du ha en fin kveld:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...