Gå til innhold

Malaysia eller Maldivene????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke bestemme oss.... Står mellom øst-Malaysia (Sett på Redang eller Borneo) eller Maldivene som brylli'upsreise.

Skal reise i august. Noen som har tips eller råd?

Ønsker sol og bading, men er også veldig aktiv og eventrylystene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres helt nydelig ut begge to :) Har hørt at Maldivene har fantastiske strender og badevann.

Skrevet

jeg har ikke vært på Maldivene, så ingen erfaring derifra.

Borneo derimot anbefales sterkt!!

Du får alt av sol og bading, og eventyrlige opplevelser. Borneo er delt opp i 2 delstater, Saba og Sarawak.Husker ikke hvilken som ligger i øst og vest..

Men uansett, i øst kan dere reise inn til de gamle hodejegerne for overnatting og opplevelser i deres langhus inne i jungelen, eller i vest se orangotangene, dra ut til turtel island og se de store havskilpaddene. +++ Det er mange ting å gjøre/oppleve der. Fra jungel til byer og strender og øyer.

Det er mange flotte hoteller på Borneo og det er førstes klasses opphold for sol og bading og romantikk. Er veldig Malaysia fan, fastlandet og Boreno. Har ikke vært på Redang, men på øya Pangkor, Penang og Langkawi.

Skrevet

Tusen takk for fin tilbakemelding.

Har du noe hotell å anbefalle??

Har sett på Shangri-La’s Rasa Ria Resort og Shangri-La’s Tanjung Aru, ligger i Sabah. Kjenner du til disse? Noen som har vært her???

Skrevet

Hei har skiftet nick siden sist,før thbi.

Jeg har bodd på Tanjung Aru. Kjempe flott hotell!!! Har en stor golfbane rundt på hotell området Flotte rom og restauranter osv. I det hele tatt Shangri la hoteller er bare helt konge.

Skrevet

Reis til Borneo! Jeg eeeeeelskeeer Sabah! Dra ut til en øy som heter Pulau Tiga og bo på det ene resortet som finnes på den lille øya- paradis!

Forøvrig der jeg ble fridd til:-) Reiser tilbake anyday..

Skrevet

Så morro å høre om Sabah, vurderer det sterkt!

Turtel island høres kult ut, hvor lang er det fra Shangri-La’s Tanjung Aru? Har sett på dette hotellet, ser nydelig ut.

Dykket eller snorklet du?

Begynner å bli sommer klar :)

Skrevet

Jeg fikk ikke tid til å bade noe særlig når jeg var der desverrre. Bodde bare på hotellet i forbindelse med turer videre, før og etter en tur ut til oragotangene bl.a. Har ikke vært på turtle island heller, mne det er et stykke fra hotellet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...