Gå til innhold

Tips til god sports-BH?


MaLing

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt meg selv i nakken, og nå er jeg i gang med å komme i bedre form. Små steg, men det hjelper. Problemet mitt er at jeg er tvunget tll "rolige" øvelser, føler jeg. Kun gå og styrkeøvelser. For mine E-cuper er så tunge... Kjenner det rykker i halsen når jeg hopper, jo... :-( Har noen erfaringer med en BH som faktisk fungerer på store, tunge pupper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tv2 hjelper deg hadde en test på dette en gang...du kan jo sjekke nettsidene deres :o)

Jeg kjøpte min på lindex, kostes 300 kr er sort og uten bøyle. Den er kjempe go!! :o) Du kan jo bare se deg litt rundt :o)

 

Lykke til!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte min online. Shock absorber heter den og er i størrelsen opp i ff/g.

 

http://www.shockabsorber.co.uk/bounceometer/shock.html

 

Har level 4. Bestilte den online på ebay for litt under hundrelappen (inklusive frakt). Prisene varierer fra rundt 80 til 500 kr for de bh'ene der så det lønner seg å sjekke litt rundt. Level 4 er de som er laget for de større puppene og skal forhindre mye bevegelse. De er gode å ha på og jeg har 38ff-level 4.

 

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar begge to! Jeg har kikket litt på sidene til denne schockabsorber, og den så virkelig god ut! Den vil jeg ha!!! Finner den desverre ikke på qxl, så jeg må sikkert vente til i sommer - da skal jeg på ferie til England. Kan ikke se at denne bh'en finnes i norske butikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.ebay.com

Det kommer til stadighet opp auksjoner og fastpriser på de bh'ene der. Sjekk ut www.bravissimo.com i tillegg. Bravissimo har mange butikker rundt om kring i Storbritania :) Husk at hvis du bestiller fra utlandet så får du toll på varer over 200 (så fremt det ikke er privatauksjoner hvor du kan få selgeren til å skrive at verdien er under da 200 kr- -28.5$ eller 17-18 £ - kursen for dagen står inne på www.toll.no )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, ja... He he. Qxl, ebay... samme ulla?? Hmmmm. Men nå har jeg surfet litt rundt og finner egentlig mange fine alternativer. Problemet mitt er bare at jeg ikke aner hvilken størrelse jeg skal velge. Bruker 90 E nå (avogil 85). Kan du hjelpe?

 

Beklager hvis du synes jeg virker som en rosinhjerne her... Egentlig er jeg et normalt oppegående menneske :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 = 85

40 = 90

QXL er en wannabe lignende side som prøver å være ebay. Ebay er verdens største auksjonsside. Søk etter 40E hvsis du bruker 90E. SHoc absorber er ikke så trange rundt som en del andre bh'er. Du kan jo eventuelt prøve en treningsbh i en bh-forretning, finne størrelsen din i det merket og kjøpe den på nettet eller i England nå på neste tur.

Som 90E kan det hende at du enten trenger 38F eller 40E. Kommer litt an på bh'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...