Gå til innhold

Nei til sex???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg var akkurat i dusjen, smurte meg inn med ny bodylotion, den nye til Lacoste, smøg meg ut til min samboer som lå hensleng i sofaen, og gjorde meg litt fristende, samtidig som jeg ba han lukte på den nye duften. Lukter knallgodt sa han, men orker ikke sex....var den vond å svelge? Ja gjett. Vi har vært sammen ett år, og dette er første gang han har "avvist" meg. Og dum som jeg er går det masse rare tanker gjennom hodet mitt, han var nemlig i sverige med jobben fra onsdag til torsdag....men det betyr jo ikke han har gjort noe galt. Jeg har jo avvist han før jeg også, men det betyr jo ikke at jeg hadde vært utro. Hvorfor skal vi jenter få så mye rare tanker inni i hodet vårt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir avvist heeeele tiden :) Det er skikkelig vondt.. Selvtilliten kryper nedover. Og han har ingenting å begrunne d med :( Føler med deg. Jeg har aldri opplevd sånn i tidligere forhold. Så er d rart man lurer? Er han utro? Tenner han ikke på meg lengere? Er jeg blitt stygg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei skjønner hva du mener. Tror ikke du skal bekymre deg. Kanskje er han bare sliten. Jeg tenker akkurat likedan som deg de gangene min mann ikke vil. Ser for meg alt mulig rart. Har tatt det opp med han og han bare ler. Sikkert overflod av hormoner. Jeg blir rett og slett skikkelig sur. Ikke lett å være mann heller. Man tenker at de sikkert har lyst hele tiden, men har fått forklart at sånn er det ikke. Noen ganger har ikke de heller lyst uten at det er noe i veien for det. Så slapp av du. Blir vel ikke lenge før han får lyst skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørr ikke engang ta det opp jeg, da tror han nok jeg har klikket. Men vi er jo litt søte å vi da...hormonbombene;)

Men jeg føler med deg som blir avvist hele tiden, har du tatt det opp med han? Er jo en ting å bli avvist nå og da, men hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har tatt d opp med han.. Men får aldri noe klokt svar. Buhuuu :( Huff, er ikke noe særlig. Det er bare han som tar injativet, når jeg gjør d vil han aldri. rare mannfolk asså. Trodde menner satte litt pris på at jenta tok injativet jeg. Ta på seg litt sexy undertøy osv. Det er iallefall jeg vant med fra tidligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene.. Har spurt samboern om hvorfor, han sier det er fordi han tror ungen blir skadet. Tror det blir bedre når jeg ser mindre bleikfeit ut og mer gravid ut. Men er ikke så hypp på sex om dagen selv da... Hehe... Ta det med ro - det ordner seg sikkert - men ingen god følelse, det vet jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Hadde det på akkurat samma måte før og kan vel bare si at det går bra til slutt!! En må bare frøve å innse at menn ikke nødvendigvis er sånn som de fleste går og tror: konstant kåte og alltid klar for et nummer!

De er som oftes akkurat lik oss. Og jeg har også lest at akkurat under svangerskap kan hormoner spille inn og "senke" sexlysten hos menn også! Det er som oftes ingenting "muffens" bak det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp dette med at det er noe biologisk som fører til litt liten libido hos både oss kvinner og ¨våre menn er nok hovedårsaken. ikke tenk på det, bare vit at det er normalt og at det ordner seg! Bare husk å gi næring til forholdet og kos dere sammen! Og husk å sett av kose tid når dere begynner å bli klar for sex etter fødselen - for sexen må man bare sørge for at forblir en viktig del av samlivet resten av livet - og det er ikke alltid så lett, men med litt innsats kan det bli topp! Jeg tror i allefall at et godt sex liv følger med et godt samliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det helt motsatt jeg.

Jeg har sjelden lyst på sex for tiden. men det har jo sambo!! som alltid...

har så lyst å bare ligge i armkroken hans og bli kost med jeg (ikke sexulet) men selvfølgelig ender det alltid med sex for han klarer ikke å stå over.

Har sex hver dag...selv om det ikke frister mye.

Men det er jo like godt hver gang...bare man kommer igang da:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...