Gå til innhold

ja jenter- da forlater jeg dere... akkurat kommet hjem fra utskrapning :(


vicky1984- FØDEKLAR :D

Anbefalte innlegg

det var det jeg trodde... er ufattelig trist og lei nå..

men tenker som så at det er en mening med alt som skjer...

men vi skal prøøve så fort vi kan igjen vi så håper vi det klaffer snart igjen...

 

ønsker dere andre lykke til videre og takk for tiden her inne med dere...

 

 

*en baby i himmelen* og en prinsesse utenfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åhh....

Så leit...

Håper det klaffer fort for deg igjen...

kjenner deg jo ikke,men gir deg en klem fordet jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk... klemmer får man aldri nok av... iallefall ikke i en sånn situasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, å nei, så utrolig leit å høre! Det var det jeg fryktet, ettersom det tok så lang tid før du svarte. Ord blir fattige, men det er en liten trøst i det at det antagelig var til det beste. Alt har nok en mening.

 

Gled deg over det barnet du allerede er så heldig å ha, og din kjære. Så får du bruke disse vårdagene godt til å ta vare på deg selv. Lykke til så snart du er rede for det og velkommen tilbake!

 

Sender styrke og varme tanker på nytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er slik jeg tenker også... er en mening med alt som skjer... men vet du hvor lang tid det tar før man kan prøve på nytt???

 

jeg setter ufattelig pris på all omtanke fra dere her inne...

 

og jeg har min mann og våres prinsesse som jeg elsker over alt på jord..

håper jeg kommer fort tilbake :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære deg....dette var trist....vanskelig å finne ord, men jeg sender deg masse støtte og håper det klaffer for dere veldig snart....

Nå må du ta vare på deg selv!!!

Gir deg en kjempestor trøsteklem........**********

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt utskrapning selv, provosert abort. Tror det er tre uker uten sex, bad, tampong o.l. Etter det er det bare å kjøre i gang, når psyken tillater det.

 

Ikke slutt med folat, selv om du ikke skulle bli gravid på en stund. Og vær nøye i disse tre ukene for det siste du må, er å få infeksjon.

 

Lykke til! xxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, veldig trist å høre. Leste innlegget ditt om blødningene så har letet litt etter oppdatering, men hadde håpet den skulle bli positiv da...! Dere får ta vare på hverandre og tenke det er en mening med alt som skjer. Trøste dere med prinsessa deres...! Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff så ufattelig trist!! Vet dessverre litt hvordan du har det,men selvsagt er det individuelt også fra person til person!

Men det jeg kan gjøre da er å svare deg litt på det der med venting og prøve igjen;

Kommer litt ann på hvor langt ud var har jeg skjønt det som på min lege. Jeg var 6+5 begge gangene jeg mistet, sist gang jeg mistet var den 08.mars. Jeg ble gravid igjen med en gang(lege anbefalte det litt faktisk) og nå ser alt ut til å gå bra. Var på første ul idag. Du har faktisk større sjangs for å bli gravid igjen etter en SA/MA .

Legen min sa også at det andre folksier om at hvis du ikke venter en mens før du blir gravid igjen så har du større sjangs for å miste og slik- det er bare spekualsjoner og ikke medisisnk bevist!! Det som faktisk er et faktum er at vi er mer fruktbar etter en abort.

 

Så det kommer ann på hvor langt du var påvei ble jeg og lege enig om. Høres jo logisk ut også. Sånn som hos meg var det så tidlig at kroppen sannsynligivs tok det som en forsinket mens og det gikk veldig fint hvis man kan si det om en slik situasjon. Kroppen ordnet opp og kom raskt i gjenge igjen,

 

Eneste "gode" grunnen til å vente er pga termin dato- MEN hvis du tester for el så finner du den uansett og de finner den også ved ul senere.

 

Masse lykke til- Ta godt vare på hverandre i den tunge tiden. Det er så utrolig viktig. Gi hverandre tid til å sørge-sammen og alene.

 

Masse varme tanker og klemmer

(huffda ble langt dette..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var redd for det siden vi ikke hørte fra deg før.Nå ble jeg veldig lei meg på dine og mannen din sine vegner.Sender deg en diger trøste klem og håper at du kommer raskt tilbake hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var utrolig tris å høre :(

vet neste ikke hva jeg skal si. Har hatt to sa, men har da aldri gått såpass lenge som du har gjort nå, og det må være mye værre. Håper det klaffer fort for dere igjen, og husk å ta vare på hverandre i tiden fremover :)

 

krysser fingre for dere, og ønsker dere masse lykke til!

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEIIIII......nå ble jeg lei meg :o(

Så trist - jeg har ikke ord på hva jeg kan si uten at det vil høres malplassert ut.....

Er glad du er allikvel klar til å fortsette - kanskje du blir heldig allerede neste måned og er tilbake her inne :o)

 

Sender deg en stoooooor knuseklem !!

Og du er fortsatt ønsket på BIM treff på søndag ..... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

spørs om jeg orker og møte noen de neste dagene... får se hva jeg gjør...

men hvis jeg ikke kommer, så får dere ha det kjempe koselig på treffet...

håper jeg kommer tilbnake så snart som mulig...

 

lykke til snuppa med deg og ditt...

og alle dere andre...har iallefall kjempe trivs her inne med dere..

dere er en flott gjeng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg veldig godt om du ikke orker denne gangen...

Men jeg håper du ikke forsvinner !!

Skal lete etter deg på BliGravid forumet :o)

Håper at du ikke forsvinner fra BIM.....Du er nok snart gravid igjen :o)

Mange som har blitt det rett etter en SA..

 

Lykke til vennen !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg. Så ufattelig trist at du må gå gjennom dette. Ta godt vare på deg selv og dine nå. Ønsker deg masse lykke til fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å høre.. Ønsker deg lykke til, og håper på å se deg her snart igjen!

 

 

STOR trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet tvilinger 11 dager før jeg ble gravid med denne babyen:) så ikke vent med å prøve hvis det er det du ønsker og du føler deg klar! Midt i alt det vonde kan det plutselig skje noe helt fantastisk! Nå er jeg snart 3 mnd på veg og alt går bra denne gangen. Stå på og kos deg med det barnet du allerede har, det er en kjempetrøst i tider som nå.

Lykke til videre, og jeg håper vi ses igjen på Bim veldig snart;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu23 *27.11.2006*

Nei Veronica- så utrolig trist å høre..

Har tenkt på deg og at det måtte gå bra..

Uff-- vet ikke hvordan jeg skal få trøstet deg.. Ord blir så fattige.

Sender en klem!!

Håper det sitter en spire hos deg veldig snart igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist, men livets gang dessverre. Hadde utskrapning 3/2-2006, og ble gravid igjen etter 1 mens. Er nå ca 6+3. Ikke så lett å finne ord når det går sånn, men jeg trøster meg med han vi har, og det faktum at d mest sannsynlig var noe galt med den lille når kroppen ordna opp det sjøl på det viset.

Lykke til videre.

Legene sier at du skal vente 1 mens med å prøve igjen, men det er kun fordi det skal være lettere å beregne termin!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist :o(

 

Jeg hadde en SA i mars, og jeg tenkte akkurat som deg. At det er en grunn til at det skjer, og at det er til det beste.

 

Er nå blitt gravid på første EL, har ikke hatt mens mellom, og venter nr to til jul. Føler meg mer gravid nå enn forrige gang, og er optimistisk!

 

Lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...