Gå til innhold

Er det mange fra Bodø her??


Tingelingelate med to tomater

Anbefalte innlegg

Bor selv i Bodø og er 24 år. Har en gutt på 14 mnd og venter ny baby (menstermin) 26.11...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei, Bodø jente her!

 

Fant ut på onsdag at jeg er gravid med mitt andre barn, har en gutt på 3 1/2 fra før. Hadde en SA i begynnelsen av mars, så nå er jeg overlykkelig over å ha testet positivt på nytt. Har termin 25.12.06, så er ikke så veldig langt på vei...

 

Enn du da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker dere å møtes på BIM-treffene på kafka da? Har ikke vært der enda, tror jeg vil vente til det er gått 12 uker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Bodø, og har termin 1 desember. Dette er vår første. Jeg har ikke vært på treff på Kafka ennå. Har ikke så lyst, siden graviditeten ikke er offentlig ennå. Men koselig at det er flere her fra:)

 

Noen som vet om 3D-ultralyd og privat tidlig ultralyd i Bodø? Jeg kommer ikke her fra, så er ikke så godt kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært på noe treff enda, tenker også å vente til etter 12 uker. Og det er jo ikke lenge igjen nå :o)

Kjenner ikke så veldig mange her, så det hadde vært hyggelig å bli kjent med andre gravide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noen i Bodø som har 3D ultralyd. Har kjempelyst til å få utført en slik. Vet dere når det bruker å være møter på Kafka? Er det en terminliste noen sted man kan se på?

 

Hvor i Bodø bor dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det står bak på avisen når det er treff i Bodø.

Mener jeg leste et sted at han der Skotheim, eller hva han heter hadde fått 3D. Tror han holder til på det gynekologisentret i Dronningensgate. Bodø Gynekologiske eller hva det heter...er ikke sikker jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, sjekk denne hjemmesiden. http://www.bodogynekologiske.no/ De har 3D ultralyd og vanlig ultralyd. Jeg snakket med dem i går og skal du ta 3D ultralyd anbefalte de å være godt og vel 20 uker på vei for da blir det visstnok best bilder. Men annen ultralyd kan du vel ta nå allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så på hjemmesiden deres ja. Jeg tror jeg virkelig skal vurdere denne 3D ultralyden etterhvert:) Har du bestilt time Lofoten? Vet du hva det koster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...