Gå til innhold

Magen poppet ut med én gang...


yvonne79♥

Anbefalte innlegg

Jeg er bare 8 uker på vei (det er nr. 2 og min datter er 13 måneder) og magen er kjempe stor allerede. Men embryoet eller fosteret er jo bare på størrelse med en tommelnegl. Hva kommer dette av?

Må si at jeg synes det er litt pinlig, er selvfølgelig veldig stolt av å være så heldig å bli mamma igjen, men hadde ikke tenkt til at det var så mange som skulle få vite det allerede nå.

Er også jobbsøkende, og det er jo umulig å få jobb med tydelig mage og en liten baby fra før.

Er det noen andre som er store allerede?

Det ser ut som om jeg er 4 - 5 måneder på vei allerede. Jeg har ca. 15 kilo for mye som henger igjen etter førstemann, så jeg er ikke syltynn heller, men det er en stor og rund mage (ikke kvapsete med valker...).

 

Hm... Merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LUFT tipper jeg :)

Sliter i alle fall jeg med, men den ordentlige magen har ikke kommet enda her i gården og jeg er i 16. uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jepp kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Lillegutt er bare 14 mnd og jeg er 8 uker på vei. Sist svangerskap fikk jeg kjempefort mage, men denne gangen er det jo ekstremt. Passer ikke buskene mine engang....Men så er jeg litt overvektig også da, så kan jo skylde på at jeg har lagt på meg litt ekstra i det siste...hehe:-) 4 uker igjen til jeg kan fortelle det og det skal egentlig bli godt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert mye pga forrige svangerskap, men har hørt at magen kan blåse seg opp og hovne, at tarmene(?) eser også.. hm.. Jeg fikk også stor mage til uke 5, så bare "datt" den tilbake.. synes du er heldig jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min også har bare poppet ut.Jeg er 10 uker på vei nå,og magen er der..den er ikke så stor,men med førstemann fikk j ikke mage før j var nesten 5 mndpå vei.Syns selv det er litt pinlig,har ikke sagt noe til de på jobben enda,så de tror vel at j koste meg godt i påsken...he he,det får de bare tro,men sier det nok snart;)

 

Jeg har planer om og få meg en extra jobb j også,for og spe på litt på økonomien,men ser litt vanskelig ut nå...da ser de ihvertfall at j er gravid,går ikke an og skjule det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to gitt!!

Jeg er i uke 7 nå og ingen av olabuksene passer legner og skjørtet i str xl er akkurat passe (jeg bruker vanligivs str M i klær..) kan jo kalle det luft, men jeg syns ikke det kjennes sånn ut. Fått skikkelig gravid form på magen også. Prøver å skjule den med store klær og føler meg jo rimelig dum da må jeg si som liksom har fått mage så tidlig.

 

Har vært gravid to ganger tidligere, men mistet. MUlig livmora nå er vant til den utstrekkinga som foregår slik at det skjer fortere nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar. Det skal sies at jeg liker det også, gå å strutte litt med magen blandt folk jeg ikke kjenner (hehe...), men i går spurte en hvor langt jeg var på vei og jeg fortalte ca. 2 måneder, så holdt hun på å le seg i hjel, "det var da voldsomt til mage da, må jo være trillinger inni der...". Jeg må si at jeg synes det var litt pinlig, men hva kan man vel gjøre, det nytter jo ikke å trekke den inn heller...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...