Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og sambo er absolutt ikke vals menesker, vi hadde nok bare ledd oss i hjel hvis vi skulle prøvd oss. går det ikke bare ann å danse "slow" slik man gjør når man danser på diskotek til rolig musikk?

eller blir det fryktelig dumt? vet ikke når og hvor vi skulle ha lært oss det heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal danse "klinedans"- slow. Vi kan vals, men har ike lyst til å ha en vals som minne av den dansen. Skal bruke en sang som betyr noe for oss i steden og det er absolutt ikke noe man kan danse vals til.

:o)

Skrevet

det er akkurat det vi oxo har lyst til. sangen angel med Shaggy er liksom vår sang og har veldig lyst til å da denne til bryllups dansen:-)

Skrevet

Vi skal IKKE danse vals. Er ikke helt vår stil, kan du si :o)

Vi skal danse vanlig slow.

Er fler og fler som gjør det.

Skrevet

Me og skal danse slow... Verken eg eller min sambuar kan danse i det heile tatt, derfor tar me heller ein "klinas"..:-) Me bommer iallefall ikkje på nokon steg då... MEn sliter med å finne ein sang, når me er på fest, pleier me å danse i lag når " hvis eg ber på mine kner, hvis eg lova deg solskinn....." sangen.. Men blir den for dum/lite bryllupsinspirerte???

Skrevet

Vi tenkte det samme - vi er absolutt ikke valsmennesker! MEN - så valgte vi den utrolig kule låten til Leonard Cohen - "Take this waltz".

Jeg lover dere at valsen ikke føltes teit i det hele tatt da. Til og med kompisene til mannen min sa at de fikk tårer i øynene - sangen var så perfekt og vi så så forelsket ut. :)

Skrevet

Mener du Bjoern Eidsvaag med Alt Du Vil Ha? I tilfelle synes jeg den passer alldeles perfekt!!! Den er kjempefin og hvis dere i tillegg har en egen historie med den sangen, blir det spesielt og personlig for dere, og den er jo fin aa danse til da. Lykke til!!!!!

Skrevet

Vi skal ikke ha vals... det ville jo blitt rene komedien.. hehe..

Vi skal ha slow istedeenfor, med en sang som betyr noe.. Thank you for loving me av bon jovi... det var den første sangen vi danset sammen til og det har på en måte blitt vår sang..

Skrevet

Må man danse i det hele tatt????vi har ikke tenkt å danse, ingen av oss, eller noen i våre familier er noen dansemennesker, men er det kanskje noe alle andre vil forvente??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...