Gå til innhold

hjelp har vondt!!!


kula 291011

Anbefalte innlegg

flere som sliter med å gå her eller?? er snart 16 fullgåtte uker men kjenner smerter i benet når jeg går, fra rompa å ned til låret, akkurat som noe som treffer på nerva i benet.. noen som hvet hva dette er?? eller som opplever det samme??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har akkuratt det samme. Stikker på en måte, og til tider også helt ned i føttene. Merket det ganske tidlig( i uke 10 eller noe..), men nå er det bare blitt verre. Så ble sykemeldt igår. Men den ubrukelige legen kunne ikke si noe om hva det var. ÅÅÅ, han er så udugelig. Gidder ikke undersøke engang! Men har hørt det kan være nerver som ligger i klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like langt på vei som deg og har omtrent samme "vondter".

Hos meg stivner jeg i korsryggen når jeg sitter og ligger og når jeg reiser meg får jeg stråling fra rompa og ned i den ene foten. Går rundt og halter litt.. Ellers får jeg sånne stikkinger i underlivet når jeg går..

Det kom rundt uke 11, så ble det bedre rundt uke 14. Men nå kjenner jeg at det kommer tilbake.

Aner ikke hva det kan være, men jeg skal til jordmor i neste uke og skal spørre henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer :)

Høres ut som tidlig bekkenløsning... Alle har det i forskjellig grad.. Jeg kjenner det f.eks godt når jeg går tur med hunden, og når jeg er sliten.. Nesten som å gå i sirup av og til, i tillegg til at det er vondt.. Noen har vondt i ryggen og noen i bekkenet og nedover foten.. Jeg kjenner det spes i venstre fot.

Vralter som om jeg er i siste trimester... og jeg er i uke 16 : )

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

jeg er også 16 uker og ahr akkurat de samme smertene. begynte i påsken. har kjempe smerter i høyre siden, rompa med strålinger nedover høyre beinet. har vondt til tider også inne v skambenet, og i korsryggen. Smertene er der uansett om jeg står, går, ligger . Snakket med jordmor i dag og hun sa det mest sannsynnlig var begynnende bekkenløsning. fikk beskjed om å få henvisning til fysioterapeut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var redd det var det det var..

Jeg var i Spania for noen uker siden. Var nok litt av et syn når samboeren omtrent måtte trekke meg opp når jeg lå og solte meg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har det samme. Vondt i høre rompeball, og litt nedover låret. og når jeg har sittet lenge eller gått litt, kjenner jeg det godt ved halebeinet også. legen min tror det er bekkenløsning. jeg prøver å unngå stillinger og bevegelser som trigger smertene, og håper å kunne holde det litt i sjakk, er bare i uke 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...