Anonym bruker Skrevet 21. april 2006 #1 Skrevet 21. april 2006 blir gal av dette jeg, har holdet på siden en uke etter at jeg ble gravid, er i uke 15 nu, blir gal. sitter å dirrer og "sparker" med beina hele kvelden, ikke noen problemer på dagen og ettermiddagen... noen som har et råd eller to????
fullfartmamma Skrevet 25. april 2006 #2 Skrevet 25. april 2006 Jeg hadde samme problemet en lang periode. Fikk tips om å være forsiktig med koffein og sukker... Det hjalp meg! Lykke til:-)
feliksen_05.09 Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 Jeg har det problemet hele tiden. Det som hjelper for meg er å holde leggene veldig varme, surrer ullpledd rundt de samt ull-leggvarmere. Og så spiser jeg to link før jeg legger meg, magnesiumen skal hjelpe. Du bør nok gå litt før du legger deg hvis du har sittet stille hele kvelden! Jeg har det også bare om kvelden/natta. Det er forferdelig irriterende!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 Leggkramper kommer av Kalsium/Magnesium-mangel. Kjøp Solaray's tilskudd 1:1 på helsekosten!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 Jeg har prøvd det meste... Ulltrå rundt leggene Magnesium Massasje av leggene hver kveld Uttøyning Gåturer B6 Vitaminer......det eneste som har hjulpet meg er å sove på sofaen(da dette er verst om natten), ligge på ryggen med det ene benet trukket opp inntil sofaryggen, det andre benet strukket ut oppå en høy pute. Må bare prøve seg frem tror jeg, men det er fryktelig slitsomt og frustrerende.
Gjest Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 HeI!.-) Det nye innen forskningen innen legemedesinen er medesin. Det finnes egen hjemmesider for urolige ben. Dette handeler ofte om arv. Lykke til:-)
Maria&Casper Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 Knytt nevene og gni med knokene nedover utsiden av lårene. Er litt ubehagelig når du begynner, men går fort over.. Hjalp mæ mot urolige bein..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå