Gå til innhold

leggene klør og kribler!!! Argh!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir gal av dette jeg, har holdet på siden en uke etter at jeg ble gravid, er i uke 15 nu, blir gal. sitter å dirrer og "sparker" med beina hele kvelden, ikke noen problemer på dagen og ettermiddagen...

noen som har et råd eller to????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde samme problemet en lang periode. Fikk tips om å være forsiktig med koffein og sukker... Det hjalp meg! Lykke til:-)

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har det problemet hele tiden. Det som hjelper for meg er å holde leggene veldig varme, surrer ullpledd rundt de samt ull-leggvarmere. Og så spiser jeg to link før jeg legger meg, magnesiumen skal hjelpe. Du bør nok gå litt før du legger deg hvis du har sittet stille hele kvelden! Jeg har det også bare om kvelden/natta. Det er forferdelig irriterende!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Leggkramper kommer av Kalsium/Magnesium-mangel. Kjøp Solaray's tilskudd 1:1 på helsekosten!

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har prøvd det meste...

Ulltrå rundt leggene

Magnesium

Massasje av leggene hver kveld

Uttøyning

Gåturer

B6 Vitaminer......det eneste som har hjulpet meg er å sove på sofaen(da dette er verst om natten), ligge på ryggen med det ene benet trukket opp inntil sofaryggen, det andre benet strukket ut oppå en høy pute.

Må bare prøve seg frem tror jeg, men det er fryktelig slitsomt og frustrerende.

• 2 måneder senere...
Skrevet

HeI!.-)

Det nye innen forskningen innen legemedesinen er medesin. Det finnes egen hjemmesider for urolige ben.

Dette handeler ofte om arv.

Lykke til:-)

• 4 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Knytt nevene og gni med knokene nedover utsiden av lårene. Er litt ubehagelig når du begynner, men går fort over.. Hjalp mæ mot urolige bein..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...