Gå til innhold

Ang juli og juni treff mandag 24 på pige


fanta free

Anbefalte innlegg

jeg var en tur innom her om dagen og tenkte jeg skulle bestille bord i samme slengen, men de tok ikke mot bordbestillinger foreløpig sa dama... men det var bare å komme, jeg s vi var en ca8 stk, men det skulle gå greit mente hun, de kunne bare sette sammen noen bord osv.... så da får vi satse på det da at det ikke er fult:)

 

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi får håpe at det går greit da. Er det helt fullt kan vi jo gå på Jonas B også... Vi sees på mandag!!!

 

Ps, vil du sitte på nedover Tibegull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg må visst på personal møte på mandagen jeg da.. men det skulle være ferdig rundt 18.00 så jeg tenker jeg kommer etter det!

 

Bare kikker etter dere jeg da!

 

Gleder meg til å se dere igjen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det ennå... skal på turn med lillegutt fra 17 til 18 så hvis sambo er med kan de kjøre meg ned etterpå eller om jeg hopper på ved solberghallen med deg... turnen er på solbergskolen.... kan få nr ditt av issis jeg også kan jeg sende deg en mld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da ble det ikke noe treff på meg idag da.. Jeg har vært på personal møtet som aldri sluttet!!! *grrr*

 

håper ikke det blir lenge til neste treff, for da er jeg med! Koste hva det koste vil!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...