Gå til innhold

Har prøvd i 4 år,men med ingen resultater....


Mothers queen

Anbefalte innlegg

hei kjære spåkoner. jeg er ei dame på 26 år som tok abort i 2000. Har nå prøvd de 4 siste årene på å bli gravid. men uten positiv resultat. Lure da derfor om noen av dere kan se en graviditet på meg i nermeste framtid? Vil så gjerne få et lite kjærlighetsbarn.håper så inderlig på et svar ifra dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

 

først vil jeg si at barn får du..jeg ser 2 gutter på deg.

 

men jeg føler det er noe med en eggstokk eller noe...har dere blitt undersøkt på det området???får en følelse av at den er tett eller noe.uansett så er det en hinder for å bli befruktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er i samme båt som deg,har prøvd i 2,5år uten restultater..eller dvs at jeg har mistet 2ganger. Har du/dere vært på utredning??

Har du prøvd hormonkur?? snakk med legen din om alt det der så ordner det seg skal du se. Ene egglederen min er tett så jeg må ha hjelp av hormonkurer (pergotime)..går ikke det blir det prøverør..

 

Rart ikke legen din har sendt deg til utredning vist du har gått i 4år uten at det har skjedd noe..det heter seg at etter et år har man krav på hjelp om man ikke får det til..det sa legen til meg..jeg begynner på ny runde pergokur i mai...:-)

 

Så stå på og mas på legene det skulle bare mangle etter så lang tid!!!

 

Lykketil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...