Gå til innhold

Beveger babyen seg samtidig som man har rier??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har flere ganger i dag hatt noen skikkelige tak i magen både når jeg selv sitter i ro og går, er sånn at jeg holder pusten og må si "au" liksom... :) Men når dere har hatt rier - beveger babyen seg samtidig da?? Kan dette være tegn på at noe er på gang? Jeg er førstegangs og er i uke 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skal ikke jeg si noe med 100 prosent sikkerhet, men tror babyen holder seg i ro under fødselen. Har ei på 3 og husker jo ikke fødselen så nøyaktig, men er ganske sikker på at jeg ikke kjente noe bevegelser underveis. Det er jo en tung økt for babyen også, så den sparer nok på energien til det den må :)

 

Uansett føder du jo snart. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyer rører på seg under fødsel som oftest, de er våkne når den skjer, men i og med at livmoren strammer seg veldig under riene så merker man det ikke noe særlig.

 

Når man har ctg-apparat på magen når man kommer på føden og fødselen er i gang, registreres barnets hjertelyd og bevegelser under riene for å se at alt er i orden.

 

Jeg husker at jeg innimellom riene kjente barnet bevege seg, men ikke så mye som til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...