Gå til innhold

Merkelig utflod.... er dette normalt, damer?(obs: ekle detaljer)


Sunniva- og Majamamma

Anbefalte innlegg

Jeg har så mye utflod for tiden, enkelte dager er det så mye at det renner (sorry, detaljene). Fargen varierer fra kritthvit, hvit med prikker, knallgul, og i dag nesten guloransje. Har ikke smerter eller noe, og det er ikke mer enn at et vanlig truseinnlegg holder lenge. Kjenner ingen spesiell lukt heller. Men likevel synes jeg det er merkelig at det skifter sånn i konsistens og farge. Er i uke 12. Andre som har det sånn? Hva er unormal utflod, f.eks, altså når bør man vurdere å spørre fastlegen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det også sånn...har blitt sånn i det siste! Ganske plagsomt! Jeg trodde egentlig at det kunne være en sånn soppinfeksjon, for en er jo mer utsatt for det når en er gravid.... Har ikke vært gulorange hos meg, men er avhengig av truseinnlegg nå ja! Av og til føles det nesten som jeg kunne trengt et bind:-(

Jeg har ikke vært hos lege, men lurer på om jeg egentlig burde tatt en tur.....Tenker bare at hvis de ikke kan gi noe for det likevel så er det liksom ikke vits...

Håper det går bra med deg

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mye utflod. Gul og tykk liksom. Hørt at det er veldig vanlig. Skifter truser ofte, bruker ikke truseinnlegg eller syntetiske truser, går ikke i trange bukser, så tror ikke det er soppinfeksjon hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også,men av og til er det grønn aktig.Så jeg skal spørre når jeg skal til lege på torsdag.Jeg sliter med mage smerter og lurer på om jeg har fått infeksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...