Gå til innhold

Takk for følge på 1.tri, jenter!


ZigZag er 2 barnsmor!

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært på privat utvidet UL for å se at alt stod bra til. Ser ut til å få et friskt og fint barn. Barnet hadde ingen tegn til kromosomfeil eller ryggmargsbrokk. Alle organene var på plass og så ut til å fungere som de skulle. Så til og med at den lille hadde 5 fingre på handa si! Det var en livlig krabat som hoppet og spratt og vinket til oss. Kjempe gøy å se;)

I morgen er jeg 12 fullgåtte uker og smyger meg derfor inn på 2. trimester da.Tusen takk for alle svar og hjelp til nå. Vi sees snart, jenter!

Lykke til videre og ta vare på dere selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tittet akkurat på terminlista og vi har termin på samme dag pinnsvintrine. Så koselig! Nå kan vi gå sammen inn på 2 tri i morgen. Blir ikke så skummelt da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ingen der jeg heller også er det så koselig å være her... Men de er sikkert hyggelige der også!

Jeg bor i Oslo jeg, men er egentlig fra Fredrikstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde jo vært koselig, men reiser til Fredrikstad i helgen for å feire bursdagen til broren min. Men det blir sikkert flere treff senere og da kan jeg jo hive meg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok ikke hæla i taket med familiebursdag, men det er jo en liten plikt å være der!

Kan vi ikke snakkes på 2.tri til uka også kan du fortelle litt fra treffet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør vi vet du... Litt spent da, kjenner ingen, men gikk på treff sist jeg var gravid, og fikk nye venner, vi hang sammen etter babyene kom og gikk turer og på kafe, babykino og litt av hvert... Bruker du msn?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, det høres jo super koselig ut. Vi er de første som får barn i vennegjengen så det er ikke mange der som kan sette seg inn i min situasjon akkurat. Jeg bruker msn litt til og fra. Adressen min er [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...