Gå til innhold

Da har jeg vært på UL i dag :o) .... og


Isabella og Casper´s mamma

Anbefalte innlegg

det ser ut som vi venter på en liten prinsesse! :o)

Så feil kan man altså ta, jeg har jo hele tiden vært overbevist om at det gutt ... hehe ...

Like glad for begge deler, men må si at det er moro å få beskjeden på hva det er! :o)

Ellers så var jeg desverre litt skuffet over denne ultralyden!

Jeg fikk en jordmor som var gammel og under videre utdanning. Hun hadde ingen erfaring med å måle så store fostre så det fikk hun ikke til.

Jeg er jo 27+6 i dag og var egentlig inne for å se om morkaken hadde flyttet seg (den lå litt forann utgangen sist)

Hun fikk hjelp av en annen JM å konstatere at det så ok ut med morkaken, men skal inn til en ekstra ultralyd bare helt for sikkerhets skyld den 18. mai.

Jeg ble ikke noe klokere av denne UL annet enn at jeg mest sannsynelig fikk vite kjønnet!

Synes det er litt feil å sette opp en JM som ikke kan jobben sin ordentlig til å ta kontroller! Jeg så jo at babyen sprellet og hadde det bra der inne og at hjertet slo ... men det gir en ekstra trygghetsfølelse hvis JM kan bekrefte alt med sikkerhet!

Jaja ... :o) om 4 uker får jeg en ny mulighet og da SKAL jeg ha en ordentlig JM!

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer m jente da! Så gøy! jeg må si jeg har guttefølelse, men kan jo ta feil jeg også..får ikke vite før om tre mnd! :)

 

Enig i at de burde sette opp litt mer kompetente jordmødre til kontroller ja, men da blir det helt sikkert bedre neste gang!

 

Sees på treff på tirsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Maria!

Gratulerer så mye med jenta:). Er det ikke flott å vite hva som venter deg? Nå kan du kjøpe masse prinsesseklær også:-)

Synd at du fikk en så lite kompetent jordmor. Skjønner ikke hvorfor de gjør det slik. Men neste gang er du nok mye heldigere:).

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes dumt ut det der, ja... Men gøy at du fikk vite kjønnet da! De har gjettet på at jeg skal ha jente også, men ingen har villet si noe sikkert.

Inkompetente folk er det aldri gøy å støte på. Egentlig litt rart at de satte opp en time hos en av "den gamle skolen" for deg. Hvilket sykehus var det?

Alt går nok bra til slutt skal du se :)

Sees tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at du også venter ei jente! Gratulerer så mye! Synd at JM ikke var helt kompetent, det føles alltid litt tryggere med folk som er sikre på hva de holder på med. Var på ul idag jeg også og alt stod bra til med jentene. Hadde en annen lege idag enn hun vi pleier å ha, og selv om han gjorde en grei jobb må jeg si at jeg foretrekker hun kvinnelige legen. Virker som hun er mer nøyaktig og proff. Men det kan jo bare være at vi er blitt vant til henne og måten hun gjør ting på. Håper vi får henne neste gang iallefall..

 

Har fått plass på tvillingkurs til tirsdag så da går jeg desverre glipp av treffet! Snufs.. :-( Men jeg får ta det igjen neste gang! Dere får kose dere og spise litt ekstra dessert for meg!

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Ullevål sykehus smårulten ...

Jaja, så jo at alt var bra med henne da! :o)

og får jo enda en mulighet i mai somsagt!

 

Skjønner godt at du synes det hadde vært fint å få samme lege løvelille! Man venner seg fort og er man fornøyd med en lege så er det klart man ønsker denne personen hele veien!

Vi får krysse fingrene for at hun er tilbake neste gang :o)

 

Synd du ikke kan være med på treffet, men som vi vet så kommer det flere treff veldig snart og tvillingkurs er nok nyttig og bra :o)

Det med desserten lover jeg å følge opp ;o) hehe ...

Godt å høre at jentene dine hadde det fint på ultralyden i dag!

 

God helg!

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...