Gå til innhold

Støl/øm/sliten i magen.


popkind

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg øm/sliten eller litt stølaktig i magen (går liksom ikke an å forklare helt følelsen), også er de andre symtomene som murring, stikking og vondt i puppene borte. Noen med samme erfaring?? Man går jo og kjenner og lurer på alt nå for tiden, så det er mulig jeg er litt for engstelig!?! jeg er inne i min 9` ende uke i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) Magen min er kjemperar. Den er på en måte blitt strammere, allerede. Det var samboeren min som påpekte det. Den er liksom samme størrelse, men 'fettet' er hardere. Jeg trodde ikke det skjedde på lenge ennå, men piff:) Eller rumler magen min noe enormt, det er nesten så jeg plager de rundt meg med alle lydene den lager. Jeg er ikke særlig kvalm, men magen er litt i ulage.

 

Når det gjelder de andre symptomene så har jeg dem enda, men jeg har fått forklart at det er helt normalt at de kommer og går litt, så det tror jeg ikke du skal uroe deg over:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha, det går litt opp og ned med følelser akkurat nå. Den ene dagen er alt fint, den andre blir man noe mere urolig for at noe er forandret, men det er vel det man kaller å være GRAVID???

klem i det fine været! synd vi ikke kan nyte utepilsen! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nyter Munkholm i solen. Den er ganske god, så slippe man å drikke vann eller brus mens alle andre koser seg med øl:)

 

Mine dager går også opp og ned. Den ene dagen tror jeg graviditeten er innbilning, så dagen etterpå føler jeg at alle 'ser' det. Jeg varierer fra null symptomer til slik jeg har det i dag; ømme pupper, kvalm og humørsyk:) Men som du sier, det er vel slik det skal være, så vi får bare venne oss til det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...