Gå til innhold

Frykten var velbegrunnet....


jadida

Anbefalte innlegg

...så nå sier jeg takk for meg her inne...Skulle i dag vært 13+2, men har fått konstatert MA. Fosteret var ikke større enn sent uke 9...

Virker som om jeg kom litt lenger enn forrige gang, men ikke så mye lenger enn jeg trodde...Da døde det trolig rundt uke 8/9, mens denne gangen altså 9/10

Jaja...alle gode ting er tre? Får iallfall håpe på det...kanskje det blir et vårbarn på meg istedetfor?

 

Lykke til videre alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neeei :( Så trist!

Uff jeg føler med deg....

krysser fingrene for at alle gode ting er 3 jah. håper jeg ser deg igjen her inne snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUff..... så trist... Vet ikke helt hva jeg skal si.. Ønsker dere lykke til og håper dere klarer å komme dere gjennom dette sammen., og at du er tilbake på forumet her når du er klar for det ..

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeii! For en trist beskjed! Leste innlegget ditt for noen dager siden og hadde håpet at det skulle gå bra.

 

Håper du får god støtte og oppfølging neste gang du blir gravid og at spiren sitter der den skal løpet ut.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så trist. Dere får ta vare på hverandre. Du kunne i hvert fall ikke gjort noe annnerledes, hvis det er noen trøst. Kanskje dere bør prøve å finne ut hva det egentlig var som forårsaket aborten? Ikke finn dere i at noen i helsesytemet mener at to aborter er helt normalt, for det er det ikke. Håper dere slipper å gå i gjennom det samme en gang til, og krysser fingrene for at det går bra neste gang.

Stooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Dette var så utrolig trist å lese:( Synes så kjempe synd på dere , jeg vet hva dere går i gjennom.. har selv hatt 5 aborter men er nå 14 uker og alt står bra til.. er enig at du bør finne ut hvorfor men det er jammen ikke lett altså...

I dette svangerskapet har jeg fått ukentlige ul det burde jo du kunne få neste gang..+ at jeg denne gangen gikk på hormonet ovitrell 2 injeksjoner pr uke.. både jeg og gyn tror det er derfor det sitter denne gangen..

 

Massse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var trist, kjære deg! Sender deg gode tanker og trøsteklemmer!

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stikker i hjerte å høre dette. Sender noen varme tanker og et ønske om at dere skal lykkes neste gang!!!

Håper virkelig dere får et vårunder neste år.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forferdelig!! Også for andre gang da.. Livet er jammen urettferdig!!!

Ønsker deg all lykke, og krysser fingrene for at alle gode ting er tre.

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist !! Sender en stooor trøsteklem,vet ikke hva jeg skal si.Må være helt forferdelig.

 

Håper du er her inne snart igjen ...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffamegen .. stakkar deg.. Det samme skjedde meg faktisk (2 på rappen) og det var ikke noe morro. Jeg var helt sikker på at jeg ikke var skrudd sammen riktig og gruet meg med tanke på å prøve igjen!

 

Så be jeg gravid igjen og hver dag forventet jeg å få en SA eller konstantert MA..

 

Men det ble det altså ikke :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...