FruMamma med nr 2 Skrevet 21. april 2006 #2 Skrevet 21. april 2006 Jeg er trønder, så vi skal ha trønderbrura. Det er den brudevalsen musikken vi skal ha spiller også. Hør med de som skal spille, så kommer de nok med forslag
msModa Skrevet 21. april 2006 #3 Skrevet 21. april 2006 Jeg synes brazz brothers sin er så tøff! (den som martha louise hadde...)
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 21. april 2006 #4 Skrevet 21. april 2006 Come away with me med Norah Jones! Den skal vi ha. Veldig fin og lar deg danse en elegant engelsk vals. Ellers var Moon River med Henry Mancini alternativet vaart. Passer ogsaa kjempebra.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2006 #5 Skrevet 21. april 2006 tusen takk=) norah jones er veldig fin... men går ikke den veldig sakte?? tenkte på if u dont know me by now, men mange som sier at den går FOR sakte... hmmm
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 23. april 2006 #6 Skrevet 23. april 2006 Engelsk vals gaar saa sakte som det! Bare proev, saa kan du se saa bra et gaar!!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2006 #7 Skrevet 23. april 2006 Vi danset vals til Leonard Cohens "Take this waltz". Vals ble liksom ikke så rart når sangen var så kul! Gjestene syntes sangen var perfekt - til og med kompisene til mannen min fikk tårer i øynene. Men sangen er LANG - så vi kuttet den ned litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå