Gå til innhold

Leelu23... Hvor er du??


Snuppa27 er stolt mamma til 3

Anbefalte innlegg

Logger meg stadig på msn for å se om du er der.., lenge siden jeg har prata med deg nå! Var så spent på hvordan det gikk på ultralyden din, men har fått med meg her at det gikk kjempebra! Er så glad på dine vegne! Selv hørte jeg hjertelyden til babyen min på min 2. kontroll onsdag som var.. Utrolig moro! :) Savner deg, snuppi, kom på msn daaa...!!!!!!! *kooos&klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest leelu23 *27.11.2006*

ååå Snuppa mi :-))))

Jeg har flyttet vet du.. så jeg får ikke internett og msn igjen før 27 april.. savner det så evig vet jeg..

Hvordan går det med deg da? Hvor langt er du på vei nå?? detter helt ut jeg når vi ikke får snakket sammen daglig.. hehe:))

 

Babyen sprella og var helt vill når jeg var på UL. Jeg er 8+6 idag. tenk går inn i min 10ende uke imorra.. Gleder meg for hver dag nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig har du det... dumme meg, tenkte ikke på det...<:)

jeg er 10+6 idag, dvs inn i 12. uke i morgen. Rart.., tia går egentlig utrolig fort! Formen min er helt fin, merker ikke at jeg er gravid nesten. Rart det er noe der i det hele tatt. Men jeg er bare glad til:)

Og du da? Like kvalm?

Utrolig moro å høre om ul din. Du så ikke om det var gutt eller jente vel? Er så spent på hva vi får!!! :):):)

Gleder meg masse til du er på msn igjen! <3

Godt å høre du trives i det nye huset også!

 

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu23 *27.11.2006*

hehe - kan jokke huske på alt heller da ;)

Ja UL i Tønsberg var fantastisk. Skal hvertfall tilbake dit en gang før den gratis-ultralyden vi får i uke 17-19...

Kvalmen er bedre *bank i bordet* og jeg sover bedre om natta.. bortsett fra den evige tissinga.. hehe:-)

Det som plager meg mest nå (hehe- bare klaging) er at jeg ikke takler lukten av samboer.. ikke ånden eller kroppen hans.. helt rart. og han lukter jo kjempegodt.. har en hud som lukter helt nydelig til vanlig og deilig gutteparfyme. Nå blir jeg kvalm av det.. Håper det går over!! Hvis ikke er intimlivet midt dømt nord og ned!! hehe:-)

Nei det var litt tidlig å se kjønn enda.. :) men skal hvertfall vite det når de ser det..:)

 

KLEMMER I KØ tilbake :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, de mannfolka må finne seg i mye;) *ler*

Selv bare irriterer jeg meg over min... Får litt dårlig samvittighet nå som han er borte da..han reiste på jobb igår. (hjemme igjen om 2 uker)

Og det er selvfølgelig heller ikke så bra for den intime delen av forholdet. Neida.., 2 ganger på 3 uker..., slå den du! jeg har jo bare rett og slett ikke lyst!!! =S

Stakkars mann:>

Ble terminen din flytta forresten? Tenk hvis vi havner på sykehuset samtidig da=) hadde vært moro, greier ikke slå den tanken helt fra meg, selv om det er leeenge til enda...:)

 

Mos, kos, knus & klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...