Gå til innhold

Eyecandy!


Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann! fant ut jeg skulle skrive en egen link. n\begynte å bli litt mye på den andre:)

Virker som vi har det på en ganske så lik måte ja! jeg har og begynt å tenke fornuftig..ENDELI!! vil ikke at han skal ødelegge lykken for meg. barnet her er noe jeg skal glede meg over og bruke energien på. skal ikke bruke den på han mer for å si det sånn. det håper jeg du også gjør!! å må si det er fornufti av deg å vente med å flytte sammen med han før han har bevist at han klarer det. jeg har alltid sagt til meg selv at det blir vel bedre når beibien kommer, men ikke faan om jeg skal vente til da.. han skal bevise det tiden før babyen kommer for hvorfor sdkal han klare å forandre seg akkurat da??

Hvor kommer du fra foresten?

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann!har ikke vert hjemme i helga så derfor har jeg ikke fått svart før nå.Ja vi må nok bare ta til vettet viss vi,og ikke minst ungene skal få det bra videre.Jeg er så bekymret de gangene vi har kranglet og sånt,for at jeg f.eks skal spontanabortere eller noe sånt pga stresset osv.Samtidig er jeg også redd for å få svangerskapsdepresjon som følge av et ustabilt forhold..Og det har jeg sagt til han.Kommer fra Bergen,hvor kommer du fra?Har dere vert sammen lenge?

Klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten så er det flott at du har tatt til fornuften!:-) vet selv hvor vanskelig det er,men det er det eneste vi kan gjøre viss vi vil unngå å bli behandlet som "dørmatter". Jeg tenkte også at "ting blir bedre når babyen blir født,da skjerper han seg"osv.Men heldigvis fant jeg ut at dette går bare ikke.viss han får behandle meg sånn i flere måneder til,hvorfor skal han forandre seg da??Da blir det jo nesten en vane for han å holde på sånn,for jeg sier jo ingenting.jeg er jo der uansett.Det er dessverre sånn mange av de tenker..Derfor er det viktig å vise dem at VI lar oss ikke plukke på nesen!Da har de komt til feil dør!:-)Har du forresten fått snakka skikkelig ut med han?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!:) skjedd ganske mye i helga egentli. på fredagen var han potte sur hele dagen. jeg skulle i bursdagå spurte før jeg dro hvorfor ialle dager HAN er så sur for. da var det at han ikke kunne ut å bare måtte sitte å kjede seg. prøvde å si at han kunne da gå ut, bare ikke drikke. endte med at vi nok engang krangla. da gikk jeg bare (jeee, 1-0) da jeg kom hjem om natta i 4 tia, satt han hjemme å så film. var ikke sur lengre. så spørs om han hadde fått tid til å tenke å virkeli føle at jeg mente det jeg sa. siden da har vi egentli vært litt kjærester igjen, hehe. god stemning å han har tatt meg seriøs.var jo meningen han skulle på middag ol gjennom jobb i dag, men det har han ikke nevnt engang. så får tiden vise om han mener at han har skjerpet seg. skal uansett blande inn en tredjepart.

Jeg er også redd for åhisse meg opp pga frykt for at noe kan skje med barnet, men tror nok lille nurket har det bra jeg:)

 

Hvordan går det med deg da? snill kjæreste denne helga??

kommer foresten fra Trondheim. 22 år. vi har vært sammen i ett og halvt år. dere da?

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut,håper han virkelig har skjønt at du mener alvor!!:-)Her går det bare bra,fikk brev i posten om ultralyd i dag!Har fått time 15.juni,3 dager før bursdagen min,så jeg gleder meg sååååååå mye!!:-)Syns det er så lenge til...hehe..Joda han har oppført seg ganske bra denne helga.Fredag krangla vi,for tidligere i uka når vi krangla etter "påske fyllaen" så ble jeg så forbanna at jeg fortalte han at jeg flørta med en kompis på byn for over et halvt år siden,bare for at han skulle få samme følelsen som jeg har hatt mange ganger når han har flørta med damer foran trynet på meg.Han ble hysterisk(vi rota ikke eller noe,bare flørta)og konfronterte kompisen min,rettere sagt skremte vettet av han..Jeg brydde meg ikke om at han ble forbanna og gadd ikke å ringe han eller noe den kvelden.Tidlig lørdag morgen ringte han meg og ba meg om å komme til han så vi kunne snakke..Og han sa at nå skjønte han hvordan jeg hadde hatt det de gangene han hadde holdt på sånn og han var kjempelei seg osv.Så resten av helga ble ganske fin,han var så kosete og snill og sa at han ville ikke miste meg,det var bare meg han var glad i osv.Han har til og med sagt til kompisene sine at han skal slutte å drikke!Så jeg er litt stolt over at han virkelig har skjønt at jeg mener alvor..:-)Vi har vert sammen i snart 16mnd,håper at det varer..Jeg har en sønn fra før av så jeg har sagt at viss det blir slutt mellom oss så vil ikke jeg ha flere barn.Vet dere om dere får jente eller gutt?Har du hatt mange plager i sv.skapet?Har du mailadresse forresten?:-)

*Nattaklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bra du fikk satt han på plass:) ordner seg som regel sjø:) ja vi får en liten gutt fikk vi vite på fredag:) Det jeg trodde fra dag en!!! kjempe herlig på ultralyd da!! gled deg masse!! jeg har forsåvidt hatt et problemfritt svangerskap. bortsett fra at jeg har vært syyykt trøtt. hvordan står det tilmed deg og nurket imagen da? har lagt ut bilder hvis du vil se da:) ninos sine bilder står det på!!

mail adr mi er [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt mail til deg:-)

Forresten så var det kjempefine bilder av nurket ditt,gleder meg til jeg får sånn mage som du har!!:-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...