Gå til innhold

www.min-mave-dk


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Sitter her og ser på gravide mager på www.min-mave.dk. Blir bekymret jeg! Er jo så mange der som har DE magene på samme tidspunkt i graviditeten som jeg er nå. Man kan følge magen til en gjennom svangerskapet, 1 gangs annen gangs osv. Jeg er 1 gangs jeg da så jeg kikket jo på de magene som også var førstegangs. Jeg har ikke antydning til mage ennå, og er 11+3 i dag.

Når kom din mage ved første graviditet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er idag 14+1.. har merka magen en ukes tid.. Men er ikke veldig synlig, merker det mest selv på klær o.l

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg er selv førstegangs,og vil bare si at jeg er nå 17 uker på vei, og har fremdeles veldig lite antydning til mage.. går i olabuksene lukket igjen enda.. det eneste som er annerledes på meg er vel puppene..De vokser seg store.. håper det snart tar slutt, og går over til mageregionen :) Men det jeg ville si er at jeg tror ikke du skal bekymre deg på noen som helst måte, det er hele virker jo ganske individuelt..

 

Lykke til videre...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sammenlign dere med andre...alle mager er så forskjellige.

Og tro meg den kommer tidsnok og på slutten er du bare så lei av den :-)

Er utrolig hvor forskjell det er på mager,første gang var jeg 6 mnd. før noen så at jeg var gravid.

Nå så jeg gravid ut fra uke 13 og det er heller ikke gøy å måtte gå i mammabukser så tidleg heller.

Kos dere med den magen dere får og vær stolt over dere selv...ikke tenk så mye på det så lenge babyen har det bra er alt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt artig å se på magene i min egen uke da. Skulle vært en sånn side på BIM også, så slipper en å bla seg fram og tilbake i diverse familiealbum før en får se en mage.

Du behøver ikke bekymre deg. Lar en være å holde inn magen er det nok mange som ville gått for å være gravide... hehe..

Så koos deg så lenge magen holder seg inne, tro meg. Jeg har fått stooore problemer i klesskapet allerede jeg, og er i 14 svangerskapsuke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 17 nå og har begynt å merke magen litt. Bruker fortsatt de vanlige buksene mine, men det begynner å bli trangt :-) Tror det er mest de siste par ukene det har begynt å skje ting. På mammanett.no kan dere forresten også se magebilder hvis dere går inn på graviditet og uke for uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det tok sin tid før noen så magen min gitt...tror jeg var 25 uker på vei minst, men etter det så har den bare vokst og vokst...nå er jeg i uke 28, og folk tror ikke lenger at jeg bare har lagt på meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med mager er nok, som andre også sier, veldig individuelt. Jeg gikk også og venta på magen.. og plutselig poppet den ut. Det har skjedd den siste uka hos meg. Er førstegangsgravid, 19+4. Nå har jeg begynt å bruke mammaklær, og føler meg skikkelig gravid! Jeg er såå stolt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i min 23 uke nå og magen har kommet veldig mye nå de siste fire ukene ca. Før det var det ingenting. Bare ta det rolig - plutselig så er den der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...