Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sår dere solsikkefrø direkte i hagen,eller inne og setter ut etterhvert? når setter dere spira ut da? har så lyst på solsikker i hagen i sommer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hage, men veranda.. Jeg sådde dem inne først, så når det ble varmere tok jeg dem over i større potter og satte dem ut.

Vet at mamma også sådde dem inne først, for så å plante dem ute i hagen når det ble varmere i været.

• 1 måned senere...
Skrevet

Tenkt plante solsikker nå jeg... Da kan jeg vel sette de i store potter ute på verandaen med en gang? Er det noe spesielt jeg bør tenke på/ tips jeg bør få med meg i forbindelse med solsikker? Jeg har IKKE grønne fingre!

Skrevet

Jeg har bare plantet de rett ned i en potte ute på verandaen, og de kommer som bare det. Ikke har jeg så veldig stor potte heller, så må nok plante dem om etterhvert. Også må jeg kjøpe bambus som kan holde den oppe når den blit stor :)

Skrevet

Solsikker er egentlig veldig greie. Hvis det er blitt litt god temperatur i jorda (og det er det vel de fleste steder nå) så er det bare å så direkte ute. Det tar ikke mange dagene før det spirer, og hvis de får litt vann med jevne mellomrom så blir de store og fine. Ikke noe behov for grønne fingre...

Skrevet

Nå spirer mine solsikker allerede. Plantet de 12. juni. Moro!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...