Gå til innhold

www.min-mave.dk


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Sitter her og ser på gravide mager på www.min-mave.dk. Blir bekymret jeg! Er jo så mange der som har DE magene på samme tidspunkt i graviditeten som jeg er nå. Man kan følge magen til en gjennom svangerskapet, 1 gangs annen gangs osv. Jeg er 1 gangs jeg da så jeg kikket jo på de magene som også var førstegangs. Jeg har ikke antydning til mage ennå, og er 11+3 i dag.

Når kom din mage ved første graviditet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk, takk, herregud som hun ene fikk fort stoooooor mage, Schaumann het hun, stakkars, det må være ille å bli sååå stor, og være det så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fant flere schvæææære der alstå. Men det var en veldig fin side du fant, stod egentlig veldig mye der. Og dansk er jo nesten norsk, så det var jo greit å forstå det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI! der var det nok av linker ja! Vi får noe å lese på disse månedene iallefall :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som har laget den nettsiden har laget en kjempefin dagbok med alt du kan tenke deg av info gjennom svangerskapet. Er så mye bra lesning. For egentlig er det jo en hjemmeside det her.. hun har lagt ned myyye arbeid altså!! Se på venstresiden der det står "svanger" klikk på den så får du opp alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg så det, kjempefint, og på den dagboka, er det flere linker til mange fine sider. Hurra for henne :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt at som førstegangs så drøyer magen. Og så kikker man månendvis lengselsfult ned og ingenting kommer og man lurer på om man virkelig er gravid. Folk kunne ikke se det på meg førstegang før 6 mnd. Så du kan nok ta det helt med ro. Veldig rart fx å sitte på kvinneklinikken for obligatorisk UL. Da er jo de fleste i uke 17-20. Men du verden hvor mange fasonger og størrelser. Bra ingen er like;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps. Mammaen til Daniel er Bims utstyrsekspert. Ikke så rart.. Og den supermora! Gå inn å les nisteforslag til barnehage. Blir helt stum jeg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...