Gå til innhold

Hva synes dere om disse navnene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Frida Sofie

Hilde Marie

Hannah Eline

 

Henrik William

Henrik Oliver

Henrik Ansgar

 

(det blir uansett noe med Henrik om det blir gutt. Litt oppkalling her..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frida Sofie, nydelig. Og Henrik Ansgar (fint med de gode gamle navnene som sjeldent er i bruk.Oliver og William begynner å bli oppbrukt )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Frida Sophie og Hannah Eline var pene! Av guttenavnene likte jeg ikke så mange..syns ikke de passa sammen i det hele tatt..sorry..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Henrik Ansgar var finest av guttenavnene. Henrik William var også ok.

 

Frida Sofie likte jeg best av jentenavnene. Hva med Frida Marie, det synes jeg også var fint :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle jentenavnene var ok. Hannah Eline var veldig pent, mens Hilde Marie er lettest å si om dere skal bruke begge navnene til daglig.

 

Henrik er et nydelig navn! Henrik William synes jeg ikke klang særlig bra, også litt usikker på Henrik Ansgar. Synes du skal velge Henrik Oliver om du skal bruke begge navn til daglig, hvis ikke kan du egentlig velge hva som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns alle jentenavnene var bra:)

Henrik William er veldig tungt,Henrik Ansgar passer ikke sammen,mens Henrik Oliver var fint:)

men dette er min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida Sofie er fint:) Hannah Eline og:) Hilde liker jeg desverre ikke... Frida er litt småtøft, og Sofie er NYDELIG:) Hannah forbinder jeg med en av mine beste venninner, og Eline er også nydelig:)!!

 

Guttenavnene var litt tungt... Tror jeg må si Henrik William... Ansgar vet jeg ikke helt om jeg liker (minner litt for mye om etternavn...) Mens Oliver liker jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å bruke bare førstenavnet. Mitt første barn har også to navn, nr. 2 er oppkallingsnavn. Og så bruker vi bare første navnet til vanlig. Men når jeg sier god natt, så har jeg alltid brukt begge navnene. Vil jo at han skal identifisere seg med hele navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for mange gode og ærlige svar.

Holder mest på Frida Sofie og Henrik Ansgar, men må jo ha med mannen på dette.

 

Til daglig blir det da Frida eller Henrik.

 

Har Phillip fra før, og synes disse navnene klinger godt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...