Gå til innhold

flere som gifter seg som

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøver å blir gravide? Vi gifter oss til sommeren og hadde egentlig tenkt å vente til etter bryllupet. Jeg har vært klar for å sette i gang prøvingen lenge, men kjæresten har holdt igjen. Men nå er han plutselig så klar. Testet negativt i dag, så jeg venter på TR så vi kan komme i gang med 2. pp. Ingenting er så sexy som en gutt som er klar til å bli pappa:) Har det så bra om dagen. Dette er spennende.

Lykke til med bryllup alle sammen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sykt!!!

vi har det helt dønn likkt!!!

-testet negativt idag.

-gifter oss i juni

-skulle vente, men har begynnt å prøve likevell

-er i 2.pp.

Lykke Til til OSS :D

Skrevet

Hei!

Så koselig da. Kjekt å møte noen som er i samme situasjon. Vi får satse på at spiren sitter i neste pp, selv om vi ikke har det travelt. Har dere barn fra før? Vi er førstegangsprøvere. Og det er jammen spennende:) Koser meg skikkelig om dagen:) Har dere kommet langt med forbredelsene til bryllupet? Føler vi har det meste under kontroll, men blir nok stresset til mer det nærmer seg.

Håper vi snakkes:)

Skrevet

vi har ikke barn fra før nei...det er så spennende alt!!

vi skal ikke ha noe stort bryllup, så alt er under kontroll, eneste kjolen som mangler...håper jeg finner den på mandag:)

Skrevet

Jeg gjør alt for å ikke bli det(nesten). Brylluppet ble utsatt i fjor nettopp fordi jeg da var høygravid m gullet, så nå vil jeg ikke være gravid denne gangen. Men lykke til! Forstår jo hvorfor. Men jeg vil gjerne være fri til å virkelig kunne gjøre hva jeg vil den dagen. (er vin elsker til god mat.)

Skrevet

Vi gifter oss i juni, men vi venter med prøvingen til etter bryllupet. Gleder oss kjempemye til jeg skal slutte på pillen, men som en annen sa her, så har jeg lyst å kunne kose meg med vin og champagne osv den dagen. Er bare 6 uker igjen å vente, så det gjør vi.

:o)

Skrevet

Hei

flere som har det som deg, gitt!!

Skal gifte med i juni, ville vente med prøving til etter bryllup men nå er min kjære skikkelig ivrig så vi får se hva som skjer...:) ( sier jo ikke nei takk )

Vi har et barn fra før som nå er 1 år

Utsatte bryllupet sist fordi jeg var høygravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...