Gå til innhold

8+3 og mage????


♡ Bella- nr2 i desember♡

Anbefalte innlegg

Hei, i går, så hadde jeg plutselig fått litt mage, og i går kveld var det skikkelig mage, hard som bare det, men det var bare luft da, er veldig oppblåst om kvelden etter jeg har spist.

 

Men jeg ser faktisk at det begynner å bli litt mage her :o) Det er vel en smule tidlig er det ikke?? Vel kanskje ikke så rart slik som jeg spiser om dagen.

 

Kjenner ikke noe på buksene mine, men hallo, det er jo fordi det er hoftebukser alle sammen, det er jo ikke bukser som strammer rundt magen idag, farlige bukser, man merker ikke at man legger på seg vettu.

 

For mamma sa at hun hadde mage alerede i uke 8, da var vanlige klær for små.

 

Fler som har fått en liten mage?? Selvom det bare er luft foreløpig, så er det jo pga graviditet, så da kan man jo si man har mage :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mage er kjempe fint! Bare strut godt med den; du har lov til det nå :-) Jeg har ikek fått mage ennå, men er kun i uke 6, så hadde ikke regnet med det heller. Men ettersom det er nr. 2 så forventer jeg at magen snart begynenr å bule ut. Med første graviditet fikk jeg ikke noen synnlig mage før omkring uke 16 -17. Det kan jo også hende at luften forsinner igjen, slik a du får flat mage en stund fremover igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu23 *27.11.2006*

Hehe :-)

jeg har fått litt mage.. men regner med at den går ned igjen når jeg bytter trimester.. Føler meg mest oppblåst- men det er sånn hele dagen.. Jeg er 8+6 idag.. :)

Koselig å få litt bollemage da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt kosleig med en liten bollemage, sambo fikk helt sjokk i går, da stod den så veldig ut! Så igår begynte han å prate med babyen da , søt han er :o)

Man føler liksom litt mer at det skjer noe med deg når man får litt mage :o)

Men den forsvinner nok sikkert etterhvert, så jeg kan jo nyte den en liten stund, men i løpet av sommeren er det iallefall mage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...