Anonym bruker Skrevet 21. april 2006 #1 Skrevet 21. april 2006 Var på ultralyd i går etter isci forsøk. Fikk da beskjed at jeg hadde en levende baby i magen, ble kjempe glad for det. Det jeg lurte på er noen som har fått bekjed veldig tidlig at det er bare. ( er 6 uker) Også har det vist seg senere at det er 2. Er det mulig ? Håper på svar fra dere, Begynte 3 dager etter innsetting med kvalme og er kvalm hele dagen. Trøtt har ikke vært sånn før når jeg har vært gravid.
hali er stolt tvillingmor Skrevet 23. april 2006 #2 Skrevet 23. april 2006 Hei Jeg vet ikke hva isci er, men jeg har opplevd at de ikke oppdaget at det var 2 før uke 19. Brukte pergo for å få hjelp til å bli gravid, fikk tidlig ul i uke 8 (innvendig ul) for å se etter hjertelyd (fordi jeg mistet en gang tidligere). I uke 8 så gynekologen min bare et foster. I uke 11 (innvendig ul) og 13 (utvendig ul) var jeg på ul pga blødninger og de så bare et foster. På ordinær ul i uke 19 var det "plutselig" 2 der inne. Et gledelig sjokk for både mor og far :-) Og nå sitter jeg her med to nydelige nurk som var 1 mnd i går :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå