Gå til innhold

kvalm/sulten hele tiden, tips?


♡ Bella- nr2 i desember♡

Anbefalte innlegg

Rekker såvidt å hvile etter middag, før jeg er sulten igjen! Og på dagen tror jeg egentlig at jeg kunne ha spist i ett! Det blir nok virkelig en BOLLE det jeg har imagen altså!

Likner nok på pappaen sin, han er glad i mat, skyler på han :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der kommer til å gå over etterhvert:) Men mens jeg hadde det sånn, så spiste jeg når jeg følte for det...Men prøvde å ikke spise så mye hver gang da...Her gikk det mye i gulerøtter, kålrot og appelsiner. Må du spise ofte så velg sunne alternativer:)

 

Prøv og drikk mere vann kanskje??...det fyller jo opp det og:) Også får du skylt gjennom kroppen skikkelig..

 

Lykke til :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøver, men vann blir jeg mer sulten av, og tisser jo da hele tiden etterpå, men prøver å få i meg et par liter om dagen, og frukt er bare å erte magen med, spiser mye frukt og grønt, men det metter ikke noen ting.

 

Men får håpe du har rett og at det går over etter hvert, kan jo ikke spise i 9 mnd, da blir man vel ganske så god å rundt kan jeg tenke meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det gikk over ja...Men nå er jeg i uke 27 og matlysta er på topp igjen....hehe...Er ikke sulten hele tiden lenger, men har lyst på noe hele tiden...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...