Gå til innhold

Endelig over 30.uker-nå kag jeg slappe av


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt det slitsomt i svangerskapet til nå. Først redd for abortere, klarte ikke å slå meg til ro me graviditeten før jeg var langt over 12 uker.

Likevel lå det en å spøkte i bakhodet, senabort.

Så har det vært for tidlig fødsel.

Ingen spesiell grunn til denne redselen egentlig. Tror jeg da. Har bare vært sinnsykt egstelig for dette her.

 

Men nå er jeg over 30 uker, den siste milepælen til nå. Neste blir rundt 35\36 uker, da vil en fødsel ikke være noe farlig.

Får bare håpe resten går knirkefritt da, at det er helt andre problem som virkelig dukker opp. :-(

Har snakket med jordmor, men hva kan hun si?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har og vært sånn som deg,først livredd for spontanabort og ettepå alt for tidlig fødsel..Er 37+2 nå har jeg roa meg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har vært helt tullete. Bekymret meg veldig mye og vært livredd til tider. Nå er jeg i uke 37 og er så rolig og avslappet. Burde vel kanskje vært omvendt?! Hehe. Vært så ille at jeg kunne ønske jeg ikke var gravid og jeg skulle ihvertfall ikke ha flere barn. Men nå er jeg så rolig og gleder meg så masse. har fortsatt en liten bekymrig om at alt er bra med jenta vår,selvom vi har vært på 4 ultralyder. Men er vel normalt at man tenker på barnets beste. Lykke til :) Dette klarer vi så fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...