Gå til innhold

Første kontroll igår!


Hermelina

Anbefalte innlegg

I går var vi på første time hos legen!! Grudde meg litt, men det gikk veldig bra, samboeren var med. Er nå 8 uker på vei og fikk termin til 1.desember, snakk om bra første luke i julekalenderen!! : )

Denne blir nok justert med ultralyden, har hatt litt lenger sykluser enn 28 dager. Trodde det skulle bli MASSE blodprøver fordi det har jeg hørt er vanlig første gangen, men var "bare" tre glass, og har da vær borti verre før! Godt det var meg og ikke barnets far!! Hihi...

Fikk beskjed om å gå til jordmor neste gang fordi hun snakker om andre ting som er viktig, men det var ikke nødvendig før i uke 15, altså begynnelsen på juni. Så kunne jeg regne med å få innkalling til ultralyd i månedsskiftet juni/juli, og komme tilbake til legen noen uker etter det. Men det ble midt i sommerferien, så "da ses vi ikke før i august" sa damen!! Men kunne bare ringe hvis det var noe, satser vel på at det ikke blir nødvendig. : )

Så nå er det jo bare å gå og "ruge" : ) Men har da nok å gjøre i mellomtiden, med forelesninger, eksamen og masteroppgaven oppi det hele!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det skal bli herlig å komme så langt at vi kan gå på ultralyd,,,det går jo bare såååååå seint dette her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på min første kontroll i dag...jeg ringte ned for jeg svimler så masse,,så når jeg er på jobb så klarer jeg nesten ikke å stå før jeg detter i bakken. Det er utrolig slitsomt.Nå har alle på jobb begynnt å spørre om det er en liten der inne...vet ikke helt hva jeg skal svare dem..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...