Gå til innhold

KOMMER BARE INNOM FOR Å SI...JEG ER GRAVID !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Går i 6 svangerskapsuke nå :-) og jeg har bare visst om det i 3 dager ! Har jo hatt mine tanker rundt det de siste ukene, men ventet lenge med testen, både pga påska og fordi jeg ikke orket å ta den for tidlig.

 

Men lurer på en ting : hvor vanlig er det å ha superømme brysst, til nesten ikke å ha ømme brysst i denne perioden ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse.

Forrige svangerskap hadde jeg veldig ømme bryster. I dette merker jeg ingen ting enda. Har lurt på om det er forde det bare er noen mnd siden jeg sluttet å amme, eller om det er forskjell på svangerskapene bare.

Når man hører litt rundt omkring så virker det som det aller meste ligger innenfor normalen i forhold til symptomer. Det er ikke til å bli klok på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse! Ja, det er veldig vanlig at symptomene svinger - og verre blir det :-) Jeg har hatt hele uker uten symptomer, for så å ha masse neste uke......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye med spiren! :) velokommen til oss:) ang ømme bryster.. jeg har ikke ømme bryst ennå. mulig det er for at jeg er bare 4+4. kommer vel smygende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse! Jeg er i uke 11 og har ennå ikke fått ømme bryst. Så det er ikke et must tydligvis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse !

 

Jeg fikk skikkelig vondt brystvorter den dagen jeg testa - før tida.... Men dagene før det så var jeg ok....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse :-) Jeg er også 6 uker på vei og testet positiv tirsdag denne uken (ventet også pga påsken osv.). Har ingen ømme bryster ennå og hadde det ikke sist heller. Lykke til :-) Du har vel termin rundt d. 17.12 du også, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye og lykke til videre:0)

Jeg hade ikke ømme bryst,har bare hatt det noe dager og nå er jeg 10+3 eller noe sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen ! Kooselig.

 

Til Nungo- jeg har faktisk termin LILLE JULAFTEN :-) det synes jeg er storkoselig ! Julebaby ;-) da blir jo julen ekstra stas, også ved bursdagene framover !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at vi har en datter på 4 1/2 år, blir 5 på juli.

Hun har ønsket leeeeenge nå, at mamma skal ha baby i magen. Jeg gleder meg sånn til å si det til henne :-) !!!!!!!!!!!!

 

Kanskje noen husker meg fra bli gravid ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :)

 

lykke til på ferden som venter :)

 

er i uke 6 i morgen, så da ligger vi ganske likt. Jeg har ikke ømme bryst i det hele tatt, så tror det er ganske induviduelt :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...