Gjest Skrevet 21. april 2006 #1 Del Skrevet 21. april 2006 Går i 6 svangerskapsuke nå :-) og jeg har bare visst om det i 3 dager ! Har jo hatt mine tanker rundt det de siste ukene, men ventet lenge med testen, både pga påska og fordi jeg ikke orket å ta den for tidlig. Men lurer på en ting : hvor vanlig er det å ha superømme brysst, til nesten ikke å ha ømme brysst i denne perioden ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 21. april 2006 #2 Del Skrevet 21. april 2006 Gratulerer så masse. Forrige svangerskap hadde jeg veldig ømme bryster. I dette merker jeg ingen ting enda. Har lurt på om det er forde det bare er noen mnd siden jeg sluttet å amme, eller om det er forskjell på svangerskapene bare. Når man hører litt rundt omkring så virker det som det aller meste ligger innenfor normalen i forhold til symptomer. Det er ikke til å bli klok på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva- og Majamamma Skrevet 21. april 2006 #3 Del Skrevet 21. april 2006 Gratulerer så masse! Ja, det er veldig vanlig at symptomene svinger - og verre blir det :-) Jeg har hatt hele uker uten symptomer, for så å ha masse neste uke...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus26 Skrevet 21. april 2006 #4 Del Skrevet 21. april 2006 gratulerer så mye med spiren! velokommen til oss:) ang ømme bryster.. jeg har ikke ømme bryst ennå. mulig det er for at jeg er bare 4+4. kommer vel smygende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candy girrrl Skrevet 21. april 2006 #5 Del Skrevet 21. april 2006 Gratulerer så masse! Jeg er i uke 11 og har ennå ikke fått ømme bryst. Så det er ikke et must tydligvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 21. april 2006 #6 Del Skrevet 21. april 2006 Gratulerer så masse ! Jeg fikk skikkelig vondt brystvorter den dagen jeg testa - før tida.... Men dagene før det så var jeg ok.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nungo Skrevet 21. april 2006 #7 Del Skrevet 21. april 2006 Gratulerer så masse :-) Jeg er også 6 uker på vei og testet positiv tirsdag denne uken (ventet også pga påsken osv.). Har ingen ømme bryster ennå og hadde det ikke sist heller. Lykke til :-) Du har vel termin rundt d. 17.12 du også, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. april 2006 #8 Del Skrevet 21. april 2006 Gratulerer så mye og lykke til videre:0) Jeg hade ikke ømme bryst,har bare hatt det noe dager og nå er jeg 10+3 eller noe sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. april 2006 #9 Del Skrevet 21. april 2006 Gratulerer så mye med spiren og velkommen hit:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. april 2006 #10 Del Skrevet 21. april 2006 Tusen takk alle sammen ! Kooselig. Til Nungo- jeg har faktisk termin LILLE JULAFTEN :-) det synes jeg er storkoselig ! Julebaby ;-) da blir jo julen ekstra stas, også ved bursdagene framover !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. april 2006 #11 Del Skrevet 21. april 2006 Glemte å si at vi har en datter på 4 1/2 år, blir 5 på juli. Hun har ønsket leeeeenge nå, at mamma skal ha baby i magen. Jeg gleder meg sånn til å si det til henne :-) !!!!!!!!!!!! Kanskje noen husker meg fra bli gravid ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruhc80 og Linnea Skrevet 21. april 2006 #12 Del Skrevet 21. april 2006 Gratulerer så mye lykke til på ferden som venter er i uke 6 i morgen, så da ligger vi ganske likt. Jeg har ikke ømme bryst i det hele tatt, så tror det er ganske induviduelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå