Tomaten Skrevet 21. april 2006 #1 Skrevet 21. april 2006 Har dere sjekket om barnet trenger vaksine?? Vi skal til Bulgaria i mai/juni, og jeg var inne på nettet å leste litt om stedet nå, da sto det at det var anbefalt hep A vaksine. Jeg ringte til helstestasjonen nå, og hun anbefalte meg å gi småen vaksine siden han skal begynne i barnehage snart, og i og med at han er over 1 år... Så han har nå fått time om et par uker:) Tyrkia og var ett av stedene som det var anbefalt å ta vaksine før avreise... Greit å sjekke før dere drar, leit hvis barna skulle bli smittet av noe=)
Ranveig R Skrevet 27. april 2006 #2 Skrevet 27. april 2006 Gjeld dette berre barn over 1 år? Og kva med voksne? Eg leste at Hep. A kunne vere dødelig for voksne men ikkje for barn. Vi har ikkje tenkt på vaksiner i det heile tatt vi, men det burde vi kanskje gjort! Skal til Tyrkia neste helg. Kan ein ta vaksina så tett opp mot avreise?
~**nuttis**~ Skrevet 29. april 2006 #3 Skrevet 29. april 2006 Begge sønnene mine er halvt tyrkiske.De her fått 3 hepatitt sprøyter og bcg sprøyta pga at vi reiser til Tyrkia ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå